Gå til innhold

Pioneer AVIC-HD1BT GPS enhet med avansert stemme-aktivert brukergrensesnitt


OttoLund

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg. Har jo vært innom deg allerede før jul. Men grundet kr mangel så måtte jeg selge avic'en jeg hadde da. Så nå jakter jeg på ny. Fikk jo pris av deg på rygge cam, skjerm og montering av spiller. Men nå har jeg jo ikke noe spiller å montere lenger.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Panasonic har jo just kommet med Strada som også har 30 GB harddisk. Ser ut som den blir en del billigere, men mangler vel også litt utstyr som Bluetooth.

 

Har veldig lyst på Pioneer sin med 30 GB disk, mer er jo typisk at den da går ned i pris rett etter jeg kjøper den, nå som det blir litt konkurranse i markedet :rolleyes:

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg. Har jo vært innom deg allerede før jul. Men grundet kr mangel så måtte jeg selge avic'en jeg hadde da. Så nå jakter jeg på ny. Fikk jo pris av deg på rygge cam, skjerm og montering av spiller. Men nå har jeg jo ikke noe spiller å montere lenger.

 

Fikser en ny til deg og jeg .vet du. Det kan tenkes at jeg har noe på "lur" som kunne passe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panasonic har jo just kommet med Strada som også har 30 GB harddisk. Ser ut som den blir en del billigere, men mangler vel også litt utstyr som Bluetooth.

 

Har veldig lyst på Pioneer sin med 30 GB disk, mer er jo typisk at den da går ned i pris rett etter jeg kjøper den, nå som det blir litt konkurranse i markedet :rolleyes:

Denne er ikke lansert i Norge enda, og for guds skyld, ikke kjøp navigasjon fra USA. Du sliter litt med kartverket, som følger med da, hvis du ikke går med planer om å flytte over dammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er ikke lansert i Norge enda, og for guds skyld, ikke kjøp navigasjon fra USA. Du sliter litt med kartverket, som følger med da, hvis du ikke går med planer om å flytte over dammen.

 

Ser ikke ut som den er å få kjøpt i USA enda heller, men hadde nå tenkt å vente på den Europeiske versjonen da ;)

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikser en ny til deg og jeg .vet du. Det kan tenkes at jeg har noe på "lur" som kunne passe deg.

 

Den er roger. Står brått og hamrer på døra de jeg:) Må bare få fiksa bilen etter siste banekjøring før jeg bruker kr på noe annet. Men står der brått når du minst venter det;)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår