Gå til innhold

Hva i all verden tenkte jeg?

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha:D Fin dag på jobben?

 

 

 

nåja den var ikke så gærn :P men jeg sende ut en bil dagen etter med 1 hjul jeg bare hadde entra muttera på! jeg er jo ikke gammal nok til å testkjøre bila jeg så..... og han ene jeg jobba med gjorde klar jekken og pakka det sammen i en bil og akkurat da jeg åpna døra mi og skulle til å sette meg inn sa han bare "tror du venter her jeg"... følte meg ikke sinnsykt tøff når sjefen som hadde prøvekjørt den kom tilbake med 1 hjulmutter og krønsja bremsetrommel :P.... det som var mest morsomt var det at jeg måtte gå å lete etter hjulmuttra og 1 kapsel som jeg alldri fant.. det så helt sikker jævlig bra ut når først en h1 hadde stått i veikanten med 1 hjul som mangla og 30 min etterpå gikk det en 17 åring med hyundai genser på å titta nedi grøfta etter ting og tang :P

 

DET var en fin dag på jobben:P. Må bare legge til det at sjansen for at du får av hjulet på noen andre biler jeg har skrudd på uten latmannsarm er ganske små :P

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var så sinnsykt bra gjort av sjefen din! LOL! Du hadde sikkert sendt deg selv ut på leiting kun for å poengtere noe! Kjempemorsom historie! :) Morsomt at folk er litt "Langbein" av og til! :) Ingen som er perfekte! Men det er litt dumt at de fleste må gjøre store brølere for å lære.. Som signaturen i jobb-mailen min sier:

"Når det gjelder å skaffe seg størst mulig oppmerksomhet, er det ikke mye som slår en virkelig kjempebommert."

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg jobba på en bilcrossbil med svigerbror.. så hadde jeg nettopp stått(har grav) under bilen å skrudd mellomakselen av girkassa.. og så skulle bilen av grava for ett eller annet(husker ikke)

 

smart som jeg er så sier jeg jo da til svigerbror; vent litt, må sette den i fri først!! da tenkte jeg ; hva i all verden tenkte jeg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg jobba på en bilcrossbil med svigerbror.. så hadde jeg nettopp stått(har grav) under bilen å skrudd mellomakselen av girkassa.. og så skulle bilen av grava for ett eller annet(husker ikke)

 

smart som jeg er så sier jeg jo da til svigerbror; vent litt, må sette den i fri først!! da tenkte jeg ; hva i all verden tenkte jeg nå

 

Det var vel ikke akkurat det topic var, var mer noe du angrer på nå, noe flere har skjønt...

Keep it coming, people. Fikk idéen fra en tråd på VWVortex, gøy å se hva folk gjorde tidligere som de angrer på i dag. Ble bygget mye rart på 90-tallet, gitt.

Dette var én fyr, bilen hans for 7 år siden, "litt" ut i dag, hottere den gangen

 

red_jetta_clear_tails__back_side.jpg

 

Så gjerne bilder også, folkens! :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste feil var å kjøpe en Mini på impulskjøp når pengene var reservert en varm, driftsikker, komfortabel, 4wd bil for vintern... Nå er vintern her og jeg står uten driftsikker bil og som er for lav til å kunne kjøres på litt snø. :shake

 

Edit; Derav teksten under nicket :p

 

Hva skjedde med nsx'n?

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min største tabbe var nok å kjøre en bmw e36 325cab jeg hadde en sein høstkveld med is på veien med blankesommer dekk foran og nye vinterdekk bak, skal si jeg hadde grep på bakhjula og null styring ;)

 

Endte med knekt felg, fanger osv osv etter møte med en fortauskant...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg har gjort var vel å rullemale Suzukien med rulle beregnet for innebruk og maling. Ble mye lo og pels på den gitt... men jeg tenkte ikke "Hva i all verden tenkte jeg?"

Det tok to dager så brydde jeg meg ikke, bilen ble møkkete og gjørmete så var det knapt synlig.

 

Så, har ikke gjort noen HEEELT idiotiske tabber enda... ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår