Gå til innhold

351RS: Granada RSV8 v2.0 , evighetsprosjektet. I år må det vel bli EFI vel?

Ranger emnet


351RS

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe nytt eller:) ?

Sittet i 4dager å lest gjennom loggen å må si at du er en granada-Gud!

Du har jo modifisert og custumbygd det meste for å få til at det skal passe, og det er KJEMPE inspirerende!

Ting jeg likte godt var tannstang ombygginga, likte hvordan du fikk en mye bedre(mindre) svingradius.

 

Men en ting jeg lurte på under hele lesinga..

cossie, er det samme som cosworth?

Var ofte nevnt cossie deler osv, men forstod aldri hva du mente med cossie, så antok det var cosworth.

 

Kjøpte i vinter en 2,3 V6 fra granada som skal settes i en plentraktor (gardenpuller) og bare det og få mulighet og finne denne loggen satte motivasjonen i høygir:D!

 

Virkelig synd med motorhavariet, men med den ny motoren og G-tech? så mener jeg å lest at du gjor 0-100km/t på 4,5sec på det raskeste? husker fra fast and furious 1 når Vin Diesel var på festen hjemme og sa til Paul Walker at: "you ow me a 10sec car" så gir han bort supra'n på slutten, men han kunne like så godt gitt bort en granada og grust supra'n! haha

 

Var inne på youtube kanalen din å sjika litt etter update der, så fant denne som ble opplastet for 5mnd sia:

Så antar du fortsatt jobber med prosjektet:)

 

Lykke til videre og håper å kunne få sett noen oppdateringer snart:)

MF 165

John Deere L105 (solgt)

Stiga Villa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig synd med motorhavariet, men med den ny motoren og G-tech? så mener jeg å lest at du gjor 0-100km/t på 4,5sec på det raskeste? husker fra fast and furious 1 når Vin Diesel var på festen hjemme og sa til Paul Walker at: "you ow me a 10sec car" så gir han bort supra'n på slutten, men han kunne like så godt gitt bort en granada og grust supra'n! haha

 

I filmen er det snakk om å kjøre 1/4 mils (402meter) drag på under 10 sekunder, ikke 0-100km/t.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hjelpe meg det har vært lit action her da mann! Stort sett bare brukt bilen, å lite nytt.

Men fikk brukt redskapen litt i helga da, street legal i Fredrikstad på lørdag å SDCN SS4 kjøring på Garders på søndag.

 

SL gikk vel ikke veldig bra, men det var da moro læll. Beste tid ble 8,78sek med 135km/t å en 60fot på 2,24sek. Dette med de gamle R-dekka til Joel. De må være minst 6år gamle!!!

Litt vidois(ble dårli lyd på denne, så skru opp) :

 

Da var det litt bedre resultat på Subaruklubben sin SS4 på søndag. De har forlenga banen litt slik at tidene ligger på ca 1:40 nå.

Raskeste her var iceman med sin Porsche 911 GT3 på 1:30. Etter to runder var jeg nede i 1:33 ! Kjappere enn alle Scubiene, hehe. Moro!

 

Mer video:

 

Prøvde åsså Harrys laptimer, men siden start/mål er ved siden av slalom nå, tellte den runder hver gang i slalomen åsså. Ble litt oppstykket.

 

 

Syns det ble litt kult med "helmetcam", hehe.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

synd å se at tråden har stoppet opp, har lest 81 sider det siste døgnet, å du vet virkelig hva du driver med! jeg er muligens litt for ung til å virkelig vite noe om granada, annet enn å vite at faren min hadde en, men det er lett å skjønne at du vet hva du driver med! :) du skal i tillegg ha skryt for å ha hatt både bilen og prosjektet så lenge :) etter 81 sider kan jeg trygt si du ligger blant mine topp 3 favorittbrukere her på forumet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår