Gå til innhold

Warsteiner M3'ene til salgs

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Warning: BMW amatør spørsmål:

 

Den fronten med bare 2lykter, er det en spesiell front forbeholdt diverse spesial modeller fra BMW, eller er det noe ettermarkedsgreier?

 

Går en reklamefilm på tv for tiden med noen stuntmenn som gjør litt forskjellig, deriblant en biljakt med en MB 190 og noe jeg mistenkte kunne være en E30, men den hadde 2lykters front så jeg var litt usikker nemlig:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warning: BMW amatør spørsmål:

 

Den fronten med bare 2lykter, er det en spesiell front forbeholdt diverse spesial modeller fra BMW, eller er det noe ettermarkedsgreier?

 

Går en reklamefilm på tv for tiden med noen stuntmenn som gjør litt forskjellig, deriblant en biljakt med en MB 190 og noe jeg mistenkte kunne være en E30, men den hadde 2lykters front så jeg var litt usikker nemlig:)

bilen på reklama er en bmw e34. altså en 5 serie. som er større. på den er vel de innerste lyktan fjerna.

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjernlyktene er fjernet til fordel for økt kjøling på innsug og turbo/trykkrør.

Dette er det mange som gjør på E30 (kanskje ikke i Norge hittil men...), samtidig som det ser litt tøft ut og det hjelper på kjøling.

En kompis har tatt ut fjernlykte på v.side (sugemotor) og dratt konfilteret helt ut i lyktesatsen. Det hjalp faktisk. Så setter mann inn en rørprofil (f.eks en bassbort) i fjernlykta. Set ganske tøft ut spør du meg.

 

Orginale Warsteinerer (kun DTM biler, får ikke gategodkjent dem) har røde frontgriller. Alle disse som er linket til er Warsteiner replikaer (Dog orginale M3er noen av dem). Nr 14 er forrsten en orginal Sport Evolution. Synd å skam å se den ombygd. (Finnes 600 av de, 300 svarte, 300 røde -som nr 14 tidligere var,). Karosseriet av nr 14 var tilsalgs i fjord en gang for ca 100k, så den bilen er nylig satt i sammen.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår