Gå til innhold

Lyst og bygge spesiell sierra!


Gatebilmannen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg får nå kanskje skaffet meg en 1988 modell Ford sierra sedan. Jeg har ikke lyst og kjøre rundt som alle andre med Cosworth styling.... Jeg har lyst og ha noe eget, noe som ikke mange har, men som folk liker ganske godt alikevel. Jeg vil ikke at andre skal se på bilen min som stygg, men at den skiller seg ut fra andre sierraer...!

 

Er det noen som har noen forslag om hvordan jeg kan bygge den? Bilder? Hva synes folk om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er "combat" stylingen. Hvis du går på http://www.tuning.no og finner frem til sierra, finner du en styling som heter "streetracer" eller noe lignende. Den har jeg ikke sett på så mange sierraer. Stylingsettene passer omhverandre med unntak av hjulbuelistene og vinger fra coupe'en og grillene fra >87 og <87

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt riktig der..

 

Fronten er riktignok combat, men sideskjørt og hjulbuelister er org ford og kommer fra xr4i, bakfanger er iS og grill er fra vingebil..

 

Frontfanger er egentlig til MK2 men er tillpasset til MK1, resten er til MK1 som denne bilen er.. Så det passer nok ikke på 88 modellen.. Dessverre..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andtho: Er vel bedre det tatt i betrakning at min faktisk holder i 300 000km uten problemer og ikke er satt sammen av halvløsninger som de fleste sierrane er...... I tilleg så tenger man ikke å style den (siden den er stygg nok fra før for de fleste). Slepper å henge på 400kg med plastikk for at andre skal synes at den er tøff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andtho: Er vel bedre det tatt i betrakning at min faktisk holder i 300 000km uten problemer og ikke er satt sammen av halvløsninger som de fleste sierrane er...... I tilleg så tenger man ikke å style den (siden den er stygg nok fra før for de fleste). Slepper å henge på 400kg med plastikk for at andre skal synes at den er tøff..

Org sierra går gjerne 300k de og.. Hva som er pent og ikke pent er vel en smaksak, jeg vet om saab som jeg synes er pene og, men ironisk nok er det aero modeller med plast originalt fra fabrikk.. hehe..

 

Combat fronten min er faktisk lettere en org iS frontfanger..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3_44e332104ae6f.jpg

3_44e3323e48d4f.jpg

3_44e33226a7d97.jpg

 

Er ikke helt vanlig denne heller.

Combat bakfanger og skjørter, Wolf Concept front og valsede hjulbuer

 

 

Sorry OT, men hvor i telemarken bor du curb? Kanske si å ha sett vogna di før..

- 05 Toyota Land Cruiser GX

- X 06 BMW 320DT
- X 98 Audi A4 1,8TQ
- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL 
- X 86 Volvo 240GL 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår