Gå til innhold

S-2000's del Sol - Project I


S-2000

Anbefalte innlegg

ja..hehe.. riktig! :)

 

jo takk! det var deilig å endelig ha bilen i gårn MIN!hehe..

ja, det skal bli morro med honda treff nå og gleder meg virkelig å innta dette honda miljøet, som jeg har fått så bra inntrykk av :)

 

jeg skal holde deg oppdaterte i allt jeg vill gjøre med bilen vettu :)

 

har forresten vært i sweeden idag og kjøpt høytalere og cd spiller! stakkars bilen min..den hadde en ussel liten kassetspiller med sprengte høytalere i... (er ikke lett når en dævhørt gammel *gammel og gammel..50 år* har spillt rolling stones for fulle muger på kassetspilleren, med 10 watts høytalere.. da sier det seg selv...at denne kassetspilleren og høytalerne har vært nærmere talt voldtatt..så når jeg mener at jeg må begynne på skrætsj, så må jeg begynne på totalt skrætsj! men det koster å væra kar??hmm..jente?!

 

koselig å se at folk bryr seg, og det å dele erfaringer og gleder med andre entustiaster er toppen av herligheta!:)

 

;) -kristine-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har benyttet nicket S-2000 (vel og merke Honda's bil skrives S2000) i nærmere tre-fire år nå igjennom internett sammenheng, og har ikke følt noe behov for å bytte nick bare på grunn av at jeg har kjøpt meg ny bil.

 

Jeg het S-2000 når jeg kjørte MX-5, så vel som når jeg nå kjører Honda CRX del Sol...

 

Ellers så har ikke Honda's cabriolet (som det skal sies er en av drømmebilene mine, derfor valget av nick back then) noenting med bilen min og gjøre. (Foruten om at de har vel begge en meget lekker front.. :D)

 

Når jeg tar neste steg opp i bileierskapet kommer det mest sannsynlig til å stå mellom en S2000 eller NSX, men nicket vil forbli det samme.

 

Så som CrZy_T sier, nicket er rett og slett meg og ingenting med CRX'en og gjøre.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, heh... Jasså ja, det var du som dunket i vinduet?

 

Harry? Hmm.. heheh... La merke til at det var så blitt mye pollen/støv på dash'en i det jeg gikk ut av bilen så så en kjapp tørke session var "sorely needed". :D

 

Jeg skal heller la være å gjøre det utenfor vinduet ditt neste gang... :P

 

Var på besøk for å skrive under avtale, skjønner du... Anyways, hyggelig å ha en annen bil interessert fyr på Komplett...

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår