Gå til innhold

Golf Rieger GTO prosjekt (wide body, 4x4 og kompressor)

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

  • Svar 217
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huskelisten bare vokser og vokser

alle delene er nå tatt frem for inspeksjon. noe bra og noe dårlig greier.. :(

front og bakfanger trengte litt modifisering og reperasjoner pga crash ser det ut til.. godt det er glasfiber :)

290507_4.sized.jpg

 

buret er ferdig helsveiset og pusset

dørene er ferdig limtsammen og påbegynt sparkling, var dårlig limt og sparklet fra før

dørene er angrepet av rust så de må nok byttes om ett årstid..

290507_G.sized.jpg

 

mer sliping....

290507_1.sized.jpg

 

glasfibersparkling av kittet, og tanklokk. vi skulle ta det grøveste så det får herdet seg ferdig før lakkeren tar finnishen.. og godt er det, ser dobbelt eller trippelt i alt stresset nå... : faint :

290507_3.sized.jpg

 

absolutt nok å gjøre på oss i morgen og..

da skal det slipes, limes, sveises, sparkles pusses og alt det jeg har glemt sikkert...

290507_2.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 2 mann(rene og meg) har nå jobbet i 10 timer og lagt inn 3-4kg sparkel og 5 liter grunning på denne bilen så begynner det å hjelpe seg. skal opp kl 05.30 imorra å få den lakkert.. tror det var lurt med det fargevalget forresten :D

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter 2 mann(rene og meg) har nå jobbet i 10 timer og lagt inn 3-4kg sparkel og 5 liter grunning på denne bilen så begynner det å hjelpe seg. skal opp kl 05.30 imorra å få den lakkert.. tror det var lurt med det fargevalget forresten :D

 

er målløs jeg... pep inn mms fra rene nå nylig..

 

ikke avslør fargen riktig enda :batman:

bra jobba dere 2...

 

Photo_0099.sized.jpg

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe neida skal ikke si noe jeg.. hehe måtte bare inn på internett å sjekke om det fantes noe tråd om den bilen noe sted.. hehe og det gjorde det gitt.. hehe blir tøft å se den ferdig.. men nå hopper jeg i køys.. har noen timer med sliping imorra :P

 

(ps: sjekk den flotte grunningsteknikken) :P

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lakken ferdig. bilen og deler står nå og tørker over natten..og imorgen er det ut å se den i sola.. gleder meg litt til å se hvordan det blir :D håper du er noenlunde fornøyd med lakken vi lagde til deg hehe

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... kveldens update..

frontrute er inne, forfanger/bakfanger, bakluke m/vinge er alt satt sammen og klart for å skrus på.

vi har slipt ferdig dempertårn i bagasjen, og lakk ny hvit lakk her så alt ser bra ut.

 

bur og resterende vinduer kommer inn i løpet av morgen dagen ;)

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår