Gå til innhold

240TIC: 1993 Volvo 240 Turbo "Prosjekt R By M,Ø-Racing" (NYE BILDER SIDE 10)

Ranger emnet


240tic

Anbefalte innlegg

  • Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker får komentarer folkens, veldig artig å høre at noen liker det jeg har lagt mange penger å timer i:)

 

Sæther-racing, spar deg får slike komentarer, syns vingen kler bilen je, ellers hadde jeg ikke satt den på ama. bry deg med opeldritet ditt du:) smak å behag

 

 

Ellers er bilen satt inn i tørr kjeller får vinteren nå,

så da er det bare å glede seg til sommeren kommer:):):)

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasen bil må jeg si! Ikke slik jeg vil bygge min men...

 

Bare et lite spørsmål, åssen går det/hvordan har du gjort det med så store felger framme? Tenker på klaring til både innerskjerm og fjørskål.

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker får komentarer nok en gang:)

ang plassen foran så er den veeldig dårlig, får akkurat minibankkortet i mellom hjulet å fjørbeinet,

mellom skjermen å hjulet så får jeg nesten lillefingeren:)

men går akkurat siden bilen er så stiv.

har jo 4cm spacere foran, å et 45 på felgene:)

Hr også skjert vekk alt som heter kant i skjermene,

kjører med 235\30x20 dekk:)

 

Ang felgvalget så har jeg valgt noe jeg syns ser enkelt ut å kler bilen bra. værste je veit er bling-bling felger,

 

men etterhvert blir det breie 19" superstar Grandour. det som er drømmehjula:)men koster flesk.

å som du sier even, så har jeg jo diverse i garasjen også.

går jo greit med 20" OZ opera også:):)

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å se bilen ute på veien igjen...

 

Men 2 ting som jeg synes du skulle ha gjordt, den ene er litt vrien med tanke på at bilen er 4-dørs. men det går...hehe

Det er å flytte opp bakre hjulbue, liker absolutt ikke at halve felgen ligger oppi bua..

det andre går ut på å få fjerna denna utveksten der volvo orginalt har klart å kline på ei "pyntelist"...

 

hadde detta vært fiksa, ville bilen hatt et bedre utsene etter min mening.

 

Selv om jeg ikke er veldig fan av plaskirurgi på pen volvo, så er dette bland de beste jeg har sett.

 

Du får skrike ut når sesongen starter igjen, så får vi se om vi kan få til skikkelig showshine på denne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker får komentar,

hjulet mitt ligger får det første IKKE oppi bua, ser du bilen min fra siden så ligger det nå helt perfekt etter jeg flyttet fram akslingen 3cm.

når det gjelder den lista på siden så syns jeg den kler bilen bra, særlig etter jeg tok vekk listene å sveiste igjen hullene,

 

hadde jeg fjernet hele falsen ville jeg fått en bølgeblekkplate til de grader, å en bil som hadde blitt får store flater.

liker den godt slik den er nå jeg, skiller seg iallefall veldig godt ut:)

 

en sommershining er jeg veldig inntresert i ja:)

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Pent bygd bil, det må du få for! ;)

 

Men jeg likte faktisk volvon minst like godt slik den ble framvist under det nye bildet her, rød. :) Men man kan jo gå så mange veier når man bygger bil! :P

 

Lykke til videre i hvert fall, for du har en strøken bil! :)

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår