Gå til innhold

nye bilen min ;)

Ranger emnet


Audi-Rong

Anbefalte innlegg

heisann, har nettopp kjøpt meg en camry 2.0, ser helt grei ut,lite rust og bra motor, men ble opplyst at når jeg kjøpte den at en foring på understellet måtte byttes, vet ikke hvilken foring det er, men det sier :klakk klakk klakk, når jeg kjører og raskere når jeg kommer opp i fart,ikke på tomgang

noen som vet hvilken foring det er?

Mvh Audi-Rong

 

-Toyata Camry 2.0 16v 136 illsinte japsehester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

mod er den camryen. min også måtte jeg bytte et stag. som er bak. gikk ikke an og bytte foring. men hvor kommer lyden ifra??

 

Bra med camry;) digg bil og kjøre så har ikke gjort noe dumt kjøp;)

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

 

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

 

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

 

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, har nettopp kjøpt meg en camry 2.0, ser helt grei ut,lite rust og bra motor, men ble opplyst at når jeg kjøpte den at en foring på understellet måtte byttes, vet ikke hvilken foring det er, men det sier :klakk klakk klakk, når jeg kjører og raskere når jeg kommer opp i fart,ikke på tomgang

noen som vet hvilken foring det er?

 

Jeg har noe lignende på min bil også, men jeg vet ikke hva det er. Tenker jeg tar den på en teknisk sjekk hos bt så jeg får funnet ut hva det er.

Toyota Camry 2.0 XLi 1989 modell ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=139246)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe lignende på min bil også, men jeg vet ikke hva det er. Tenker jeg tar den på en teknisk sjekk hos bt så jeg får funnet ut hva det er.

 

det du gjør. gå bort ved bakhjulene. så står du forand dem. ikke bak;) så ser du under bilen.. så ser du et lite stag fra selve bak"akselen" for og si det lett. og opp under karosseriet. ta tak i det staget og dra at og fram. på både V og H side. og vis det rører seg så må du bytte det parralell staget;) null stress.

Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila

 

2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!!

 

show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj

 

:peace: out

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
heisann, har nettopp kjøpt meg en camry 2.0, ser helt grei ut,lite rust og bra motor, men ble opplyst at når jeg kjøpte den at en foring på understellet måtte byttes, vet ikke hvilken foring det er, men det sier :klakk klakk klakk, når jeg kjører og raskere når jeg kommer opp i fart,ikke på tomgang

noen som vet hvilken foring det er?

 

Få bilen på bukk. Finn deg et lite spett å ei rørtang.

Så e det bare å begynne å lete.

10 min så har du funne problemet.

Klakkelyden kan å komme av ei sliten drivknute.

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår