Gå til innhold

min 240 bruksbil 87 jubileums rustutgave

Ranger emnet


MercFreak

Anbefalte innlegg

DSC01775.JPG

sånn så den ut når jeg fikk den, heldighvis er den eu godkjent, for begge kanaler og hjulbuer burde byttes, mangler også litt innerhjulbuer ;)

 

DSC01810.JPG

så har fjørene fått seg en liten massering av vinkelkuttern, og felga fra 242en har den også fått låne, 242en settes i en låve nå til helga, så den kommer vel ikke til og savne dem på en stund heller ;)

 

DSC01811.JPG

her ser man at rusta er til stede ja, bakerst på hjulbuen var det fylt opp med sikaflex og byggskum :P så fikk fjerna det og letta bilen litt ;)

 

DSC01817.JPG

ratt må man jo også ha da seff ;)

vurderete også og ta turbo motoren fra 242en og slenge inn, skal ha ny motor i 242en til våren/sommern, men det ble mer jobb en jeg orker nå, hehe, bilen har rulla 438 tusen, så den ruller vel litt til :D er bytta motor en eller annen gang, står noe om det i service hefte eller hvor det var :P selv om den er gått så langt så virker ineteriører ikke og ha vært med 100tusen engang, er svært strken i grunn.. jaja, vinterbile er det nå i hvertfall ;)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om den skal av med døden etter vinteren så kjøper jeg gjerne panser og front... har lik bil med litt bulka panser og diverse deler som ikke er helt 100% ser du:P

Jævlig dritt når panseret hopper 5 cm opp når man passerer 110!

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om den skal av med døden etter vinteren så kjøper jeg gjerne panser og front... har lik bil med litt bulka panser og diverse deler som ikke er helt 100% ser du:P

Jævlig dritt når panseret hopper 5 cm opp når man passerer 110!

 

først må den overleve vintern også ;)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår