Gå til innhold

`61 Impala

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en 1961 impala prosjektbil... Engod del rust, har stådd i ca 10 år til sammen.. blitt flytta litt frem og tilbake dah.. regner med at med ca 150k og et par tre år så har jeg fet lowrider.. Var å så på den i går, satte i den, nostalgifølelse som faen... 18k må sies å være rimelig for en slik... er ikke så mye rust i forhold til hvor lenge den har stått ute....

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er high jakkers eller hva faen det heter PÅBUDT! Og du kan kun høre på snoop dogg, NWA ol. :D :cool:

 

Blir sikkert jævelig fett det. Du for holde oss oppdatert da. Og komme med bilder osv.

 

 

Lykke til da....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

 

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

 

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke helle kaldt vann i blodet på deg, men husk at når den er "flyttet litt rundt" som du skriver, så betyr vel det at etpar optimister før deg har gitt opp.....

 

Hvis du føler deg mer motivert enn de fleste for nettopp denne bilen, er det jo greit.

Jobber selv på en 1934 Frod Roadster som jeg overtok som et oppgitt prosjekt. Nå, etter ca 2 år med rustsvesing og banking av nye plater begynner karosseriet å ligne noe. Men fortsatt står dører, panser og skjermer igjen...

 

Men jeg er jo jeg gift med to små barn, hus og to dagligbiler, så du kan sikkert prioritere mer tid på bilprosjektet.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biln er rett og fin i karosseriet, eneste rusten jeg har finni som er helt fucka er den plata som står fremfor motorn.. den er bar e å skru ut og hive på dunken.. bilen har stått ute 2 år der den står nå, før d har den stått 8 år i en låve.. Fyrn som har den nå holder ikke på med prosjekter, kjøper bare masse gamle vrak og selger dem videre til folk som vil ha dem..... Amcarfrelst gammel mann.. det skulle vært flere slike i dette landet..... Har sett litt på d rod prosjektet ditt, kommer til å bli dritfett da!!

 

Trykte visst på new tread.... hmm er litt trøtt dah...:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår