Gå til innhold

K&N og eksos

Ranger emnet


Arehs

Anbefalte innlegg

Har en audi a4 1.8t 97mod.

Ønsker gjerne litt grommerelyd når jeg kjører. Hører at jeg får det av ett K&N filter? Hvor kjøpes det, og er det lett å montere for en som ikke kan skru i HELE og det store?

 

Ønsker også å få tak i eksosanlegg dær det blir en potte på vær side av bilen.

 

Noen som vet ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE kjøp kn-filter... kjøp heller noe annet filter som ikke er smurt med olje..

Luftmengde måleren tar fort kveld med k&n filter.. å den er dyr..

ang. eksos, .. vet det er mange som selger universal dobbel eksos.. men dette vil ikke passe på audien.. det er alt for trangt p.g.a reserve hjul brynn, skal du ha, så må du "custommere" dette sjøl.. prøv ferrita eksos.. fått mye skryt

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint an å bruke filtere som er satt inn med olje, må bare passe på at du ikke har på for mye olje når du renser filteret. Har kjørt rundt med Green filter i et år uten at LMM har tatt knekken. Uansett så koster ikke en ny LMM så mye ettersom du kan levere inn den gamle og få pant for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornøyd med kn innsats filter, ikke mye merkbart lydmessig, men mye lavere bensinforbruk.... som sagt over her, så tror jeg det skal gå bra med et olje filter så sant det renses riktig. jeg har nå ikke hatt noen problemer

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å kjøpe et tørr-filter. Har selv kjøpt et apexi filter, skal visst være grommere lyd fra det i forhold til k&n. Betalte 600 og ett eller anna for det, nytt ;) Har ikke fått det montert, da jeg har bestilt litt rør og slange fra maxam-tuning og de er så j#¤&la treg, svarer verken på telefon eller mail:rockets

 

Edit: filterer også bedre enn k&n:win

1997 Audi a4 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor får jeg kjøpt dette? og er det vanskelig å montere?

 

prøv http://www.tsracing.no/

Nej, er veldig enkelt.

Du demonterer bare den gammle luftfilter boksen å tar ut Luftmassemåleren..

Plaserer den mellom slangen å luftfilteret, så bare skru fast.. :)

- 2007 Ford Ranger Limited 2.5 Tdci

 

X 2003 Bmw 320D M-tech

X 1998 Audi A4 1.8 TSQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår