Gå til innhold

chevy8 sine prosjekter.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

hvor mye koster det å sette et diff opplegg i den 10 bolta akselen eg har nå da??

har skjedd litt med bilen i det siste..gjenstår en del skraping og pussing før eg har en runde med sprøyten..

skal legge inn litt bilder og info om hva som skjer litt senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det her ser jo låvende ut, men har du slipa bilen platerein å den har stått ute??

 

Eller ke?

 

73 front?

 

Luzifer har jo masse front deler liggende...

Støpe av de å lage flipp front?

:D

 

 

jepp hele bilen blir slipt platerein.

den blir bare tatt ut av den varme og tørre garasjen den står i når det er fint og opplett...

har demontert det meste utenom ene forskjermen da den er sveist fast..men tar å flexer den av:D vet ikke om dere hvet hva flex er men det vet martin:D

tysk ord for vinkelsliper;)

 

 

martin den spinner lett fordi bakakselen ikke har diffsperre hvis du hvet hva det er??:D

og dekka er jo på bredde med sykkeldekk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tatt å renska skikkelig ene framskjermen i dag og sprøyta den men rustbullet..dette tror eg ser lovende ut men er redd det blir mye sparkling på omtrent hele bilen:(

skal ta noen bilder litt senere når eg får tilgang til mobil..

kameraet er ødelagt så må bruke en cyber shot telefon får å klare greie bilder:D

har sjøl en 7250 og lover dere at det ikke er store greiene når det gjelder bilder der:D

 

chevy8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er ene framskjermen ferdig for sparkling:D fikk nettop klessa over det andre laget med rustbullet...men blei utrolig mange prikker i lakken.

ser ut til at sprøyten drypper en liten dråpe i gjevne mellomrom..

er en skikkelig boss sprøyte eg har brukt så kan ikke klage og derfor lurer eg på hvor eg kan kjøpe en grei sprøyte som kan forhindre slikt og funke fint..

ser biltema har en "proff" sprøyte noen som har erfaring med denne??

er bare rustbullet eg skal sprøyte så er jo ikke nødvendig å fleske til med sprøyte til 2-3 laken..

 

skal legge inn noen bilder i morgen tenker eg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått tilbud på en leppe og et scoop til panseret til en mye billigere penge en å bygge om så tror at det er det som skjer først hvertfall:D

 

legger noen bilder ved:D

 

frontleppe.jpg

divdel1.jpg

 

slik kan det bli seende ut:D

 

gamlebilentilpappa.jpg

gamlebilen til pappa:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal jo ikke bli slik..er litt skrikende farge men en liten pekepinn på hvordan stylinga tar seg ut:D tror ikke det blir så voldsomt i sølvgrå eller svart:D

 

er mest ute etter cowl scoop men får denne pakka så billig at en fattiglus som meg sier ikke nei:D

blir rs front i framtiden men ikke fåreløpig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er ene innerskjermen skrapt fri for tektyl:)

fant litt rust men dette ser ut til å gå fint..men det blir litt sveising...

 

skal ta noen bilder senere men har ikke kommt så mye lengre nå da eg har vert jobb og vert på skole siden onsdag:P

 

fikk såvidt skrapt litt i dag:)

i morgen og tirsdag har eg fri etter skolen så skal smelle opp noen bilder på tirsdagen kanskje??

 

me snx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår