Gå til innhold

chevy8 sine prosjekter.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

ja er vel samme om det er 70-73 kanskje men er hvertfall den rs splitbumperen eg er ute etter.

 

bilen blir slipt platerein men står inne i lukket og varm garasje hele tiden. utenom når eg sliper og det er govær:D

 

viss du eller luzifer har deler eller mulighet til å lage "flippfront" er eg int. men husk eg er 16 og driter ikke penger...så håper du kan lage til et lite tilbud?

 

skal ha splitbumper pga den er myyye tøffere enn den fronten som står på min...

syntes bakdelen på min 74 er ganske fin og har ingen planer om å lage 70-73 look der bak:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ingen deler å tilby dessverre, det nærmeste jeg har vært å eie en 70-73 Camaro, var når

denne http://www.dagbladet.no/dinside/2006/06/28/470120.html stod tilsalgs på Hellerudsletta når jeg var rundt 18-19 år, rundt 15 år siden, men mangla 15K for å kjøpe…

og endte opp med en 84 Trans Am isteden….

 

For all del, ikke noe galt med bakdelen på 74’n, men med 70-73 front som er litt mer ”clean” enn

de nyere, hadde det gjort seg med en litt ”cleanere” bakfanger også (en uten gummi stripe)…

So let me get this straight....your engine is 1.8 liters but my Pepsi is 2?

 

"Why is it a pair of panties but just one bra?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå tatt av fronten og venstre forskjerm.

men må nokk kutte av den andre skjermen da den ser ut til å vere sveist fast nede bak mot døren..

 

ingen som har noen deler som eg trenger?? skjermer???noe??:D

 

må bare gi en lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite liv her gitt:(

jaja..visst noen har dette er eg int:¨

 

 

-12 bolt bakaksel med sperre som passer camaro

-noen gromme felger(trenger ikke vere strøken bare de er brede)

-70-73 rs front

-70-73 framskjermer

-cowl induction scoop(4")

 

få noe liv her da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å lufte bilen i går...meg og en kamerat tok av ene døren så den skal få seg en runde med pussing og sparkling..skal ta bilder når eg sitter i gang...men har så dårlig med peng no så må nesten vent til en lønning ligger på lur:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på... Jeg elsker f-body! ;)

Har jo diverse deler som ligger rundt til min 71 RS, men tør ikke kvitte meg med noe mere enda. Skal nok bruke det meste av det selv. Denne tråden minner med mye om meg selv nå jeg var på din alder, første bilen jeg kjøpte var en Camaro 71 RS og den har jeg enda. ;)

Du må ikke ha 12-bolt, klarer deg med en stor 10-bolt... billigere og enklere å få tak i.

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår