Gå til innhold

Scooter?

Ranger emnet


BadBanana

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg valgte riktig forum men..

 

Noen som skal selge eller vet om noen som skal selge en scooter? 50 ccm ja... Helst en Honda SFX men alt er interessant..

Gjerne trimma :D

 

Kan evnt byttes i en -88 Mitsubishi Colt GTi som er en morsom ungdoms bil det :)

Saab 9-3 -02. Chip, 3" eksos og en harry turbotrykksmåler :D

-Den som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke funnet den rette butkken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BadBanana

Vet ikke helt om jeg valgte riktig forum men..

 

Noen som skal selge eller vet om noen som skal selge en scooter? 50 ccm ja... Helst en Honda SFX men alt er interessant..

Gjerne trimma :D

 

Kan evnt byttes i en -88 Mitsubishi Colt GTi som er en morsom ungdoms bil det :)

 

Send en PM til wang911 og hør om han har solgt sin Yamaha Aerox R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugeot er det mye feil meD(du kan se på de så detter de sammen). Jeg har en Gilera Runner 50 denne funker bra. Har du noen bilder av bilen?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har MYE(!!) erfaring med scootere og peugeot. Veit at peugeot går bra uplombert men er vanskelig å trimme i stor grad! Er en av de mest populære men dette mye pga utseende. Er heller ikke spessiellt billig! Jeg har erfart at speedfigth har et dårlig dempersystem (singel-arm) dette går fort i stykker pluss at det generellt går mye i stykker. Peugeot har også en veldig dårlig bakbrems!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har inntrykk av at det er en vesentlig bedre scooter ja! Lykke til!

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OlleellO

Peugeot er det mye feil meD(du kan se på de så detter de sammen). Jeg har en Gilera Runner 50 denne funker bra. Har du noen bilder av bilen?

 

Har desverre ingen bilder av bilen nå, men kan evnt skaffes i løpet av et par dager.

Send meg en PM om du er interessert.

Saab 9-3 -02. Chip, 3" eksos og en harry turbotrykksmåler :D

-Den som sier lykke ikke kan kjøpes for penger, har ikke funnet den rette butkken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leveres orginalt med brembo bremser og div annet kult.

 

Den har en kjemmpe fordel og det er at den er vannkjølt.

 

Det finnes i tillegg masse billig trimmingsdeler til den, da den går i egen racing serie i Italia og Spania.

Men det er ikke så veldig mye behov for dette da den går veldig godt når du setter den til "orginal" stand.

 

Sender med et dårlig bilde....

post-427-13804851842456_thumb.jpg

"Real cars are designed to carry only two people - anything else is just a bus"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
Originally posted by BadBanana

Vet ikke helt om jeg valgte riktig forum men..

 

Noen som skal selge eller vet om noen som skal selge en scooter? 50 ccm ja... Helst en Honda SFX men alt er interessant..

Gjerne trimma :D

 

Kompisen min ska kvitte seg meg sin SFX.......

 

Send han en meld eller ring han.

 

93097873.

 

Han heter Kamil.

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår