Gå til innhold

Et lite ovalprosjekt

Ranger emnet


aryx

Anbefalte innlegg

Så du har endt opp med den bilen der, men den kan jo bli kul den..

 

Leste planene dine for den, du sier du vil sveise på rompa igjen... det trenger du ikke å gjøre egentlig... men du kunne fikset en patent slik at du kunne skru den fast... men for den saks skyld så sitter de godt nok i kun boltene til skjermene.

 

En annen ting, sikkert for seint nå, men 6V annlegget er bedre enn 12v annlegget... 6volterne har tykkere ledninger orginalt og tåler derfor overgangen til 12v smertefritt... Trenger kun bytte gasser/dynamo og lyspærer... og denne motstanden til vindusviskeren...

 

Men du skal du ha det kremt, lekre baklokket på den...?? har en fint orginal lokk hvis du trenger.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Så du har endt opp med den bilen der, men den kan jo bli kul den..

 

Leste planene dine for den, du sier du vil sveise på rompa igjen... det trenger du ikke å gjøre egentlig... men du kunne fikset en patent slik at du kunne skru den fast... men for den saks skyld så sitter de godt nok i kun boltene til skjermene.

 

En annen ting, sikkert for seint nå, men 6V annlegget er bedre enn 12v annlegget... 6volterne har tykkere ledninger orginalt og tåler derfor overgangen til 12v smertefritt... Trenger kun bytte gasser/dynamo og lyspærer... og denne motstanden til vindusviskeren...

 

Men du skal du ha det kremt, lekre baklokket på den...?? har en fint orginal lokk hvis du trenger.. :-)

 

Ja, den er sendt opp til Surnadal nå.

Fetteren min som skal arbeide med den, han har hatt en lignende boble bare den var taksenka og litt knallere oransje.

 

Er ikke sikkert rompa blir sveisa på nei, den løsningen du kommer med er nok det beste, blir opp til fetteren min...

 

Når det gjelder baklokk, så har jeg fått med et w-lokk i tillegg, men jeg vet ikke hva han foretrekker, må ha litt lufting iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Den står fortiden lagret, da fettern min bygger hus nå, er innflyttningsfest til lørdagen så kanskje det begynner å skje noe snart? :)

 

For tiden holder han på med en Porsche så han tar vel bobla når han for tid.

Porschen har nylig vært inne til lakkering (effektlakk), og han har bestilt datasprut så da yter den vel nærmere 600 hk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei...

 

Er det noen som har peiling på elektrisk i boble..Jeg mistet laddingen i min boble i høst(12v)..først ble lyset i instumentene sterkere..så ble de normal igjen,da jeg stoppet bobla etter på lyste ladde lampen??også etter at tenningen var slått av,lyset forsvant etter ca 12 timer???..Jeg fant ut at sølv tråden under ladderellet var brent av så jeg skiftet ladderelle..men bobla ladder fortsatt ikke :mad: Skiftet da nye børster,men NEI

:mad: :mad:

 

Er det noen som har en lede tråd til meg for våren kommer og det har vært cab vær mange ganger og jeg er lei av å kjøre rundt med et ekstra batteri..hvis jeg skal/må skifte dynamo,må jeg da ut med motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår