Gå til innhold

Oppgitt over eyecandyracing

Ranger emnet


SaNtA_cRuZ

Anbefalte innlegg

i dag var jeg i kontakt med eyecandyracing. jeg tenkte jeg skulle bestille meg Coilovers til Golfen, men så ville jeg hente disse for å få de fortere siden de hadde de på lager, men det var ikke så lett.. skrev en mail hvor jeg hørte om det var mulig for meg å hente dette hos de. da fikk jeg denne mailen tilbake

 

hei

 

Vi holder til i Oslo. Det er muligheter for å hente det her mot kontant

oppgjør. Desverre er regnskapsprogrammet vårt bygd opp slik at du må

betale frakt, selvom du henter

 

mvh

Eirik

Eye Candy Racing

 

er det bare jeg eller bør disse bytte regnskapsprogram? hvor de ikke kan unngå denne utgiften om man henter varen direkte i "butikk" hadde vært kjedelig om man skulle på rema 1000 å kjøpe seg et brød til 6kr og måtte betale 200kr i porto!.. ikke har de TLF nr som man kan kontakte de på, jeg vet ikke hvor seriøst dette firma er, men jeg blir ikke akkurat imponert når de ønsker at man kontakter de på enten mail eller msn???? i hvertfall syns jeg det greit å kunne snakke med selgeren og ikke skrive masse teite smileys på msn

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den enkle grunnen til dette er fordi firma er bygd opp som et grossist ledd. Seriøse bedrifter som driver innen denne sjangeren vil det, som hos oss ikke være mulig å hente ut produkter fra hovedkontoret. Dette vil både være feil og uetisk ovenfor våre forhandlere. Som på Rema 1000 butikker betaler man selvfølgelig ikke frakt hvis man reiser til en forhandler (butikk).

 

Grunnen til at vi har åpnet en msn konto for firma er etter ønsker fra kunder. Hvor vidt noen syns dette er useriøst er opp til hver enkel å vurdere. Stor fordel for kunden er at han har alt skriftlig og det da aldri vil være noe tvil hvis det dukker opp spørsmål ved en senere anledning. Våre forhandlere står listet på siden med besøks adresser og telefonnummer.

 

Dette er den mest seriøse måten å drive foretninger på, men kan kanskje være nytt innen styling bransjen hvor man er mant til noe mer ”cowboy” tendenser.

 

Håper dette ga litt mer forståelse for ”problemet”, eventuelle videre spørsmål kan taes direkte til oss på info@eyecandyracing.no

 

Ønsker også å gjøre det klart at vi selger direkte til forbruker, som da får varen sin i posten.

 

 

"skjønner deg godt hvorfor du er oppgitt over eye candy..finnes vel ikke noe annet firma som bruker lenger tid enn dem på å skaffe no deler..har hatt noen problemer med det firmaet der ja"

 

Send oss en mail med faktura nr, så blir dette tatt hånd om klokka 08.00 i morgen. Dette ser vi svært alvorlig på, og skal ikke skje hos oss.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den enkle grunnen til dette er fordi firma er bygd opp som et grossist ledd. Seriøse bedrifter som driver innen denne sjangeren vil det, som hos oss ikke være mulig å hente ut produkter fra hovedkontoret. Dette vil både være feil og uetisk ovenfor våre forhandlere. Som på Rema 1000 butikker betaler man selvfølgelig ikke frakt hvis man reiser til en forhandler (butikk).

 

Grunnen til at vi har åpnet en msn konto for firma er etter ønsker fra kunder. Hvor vidt noen syns dette er useriøst er opp til hver enkel å vurdere. Stor fordel for kunden er at han har alt skriftlig og det da aldri vil være noe tvil hvis det dukker opp spørsmål ved en senere anledning. Våre forhandlere står listet på siden med besøks adresser og telefonnummer.

 

Dette er den mest seriøse måten å drive foretninger på, men kan kanskje være nytt innen styling bransjen hvor man er mant til noe mer ”cowboy” tendenser.

 

Håper dette ga litt mer forståelse for ”problemet”, eventuelle videre spørsmål kan taes direkte til oss på info@eyecandyracing.no

 

Ønsker også å gjøre det klart at vi selger direkte til forbruker, som da får varen sin i posten.

 

 

"skjønner deg godt hvorfor du er oppgitt over eye candy..finnes vel ikke noe annet firma som bruker lenger tid enn dem på å skaffe no deler..har hatt noen problemer med det firmaet der ja"

 

Send oss en mail med faktura nr, så blir dette tatt hånd om klokka 08.00 i morgen. Dette ser vi svært alvorlig på, og skal ikke skje hos oss.

 

jo det gir litt mer forståelse men jeg skjønner ikke hvorfor jeg må betale for en tjeneste jeg ikke har bruk for!? dere sier også at det er greit at jeg henter varen hos dere. men at jeg må betale for frakten likevel. pga kassasystemet? men dere kan jo heller gi (rabatt) eventuelt som trekker fra summen av frakt! dette vil jeg si at er et problem som er enkelt å fikse for dere. vil ikke tro at dere har et så tragisk kassasystem at dere ikke kan dette. mener ikke å være vanskelig bare syns det er litt rart, vil gjerne ha andres innsyn i dette. jeg skrev også en mail til dere hvor dere sa dere skulle ringe meg, men dette skjedde heller ikke, jeg har ikke hørt annet en positiv omtale av dere, ville gjerne prøve dere selv for å se hvordan dere var. litt kjedelig at det skal bli sånn her når man skal handle deler, bare syns det er kjedelig at dere skal ha en ekstra fortjeneste siden jeg henter delene hos dere, når jeg sparer dere for pakking/sending osv.

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tragisk topic..

 

du syns kanskje det. skal si i fra når jeg kommer på en som passer bedre! ;) syns kanskje du skal begrunne det litt bedre om du syns den er så "tragisk" eller slenger du bare ut meninger uten å utdype det nermere? da er det vel heller du enn topicen som er tragisk? lr?

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer... Fra jeg bestilte ting til de kom gikk det max en uke...

 

ja oki. men det er ikke leveringstiden jeg snakker om her da. er snakk om at jeg skulle hente vare i "butikk" for å spare tid. men måtte likevel betale porto. bare syns dette var teit å måtte betale for en tjeneste jeg ikke bruker. så skyller de på at det er sånn pga kassasystemet som er sånn.

 

det jeg mener er om di hadde villet tatt bort den "ekstra" fortjenesten de hadde hatt om jeg hadde hentet den i butikken og jeg fortsatt hadde betalt frakt hadde de klart det.

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på posten.no og sjekker opp sporingsnr. så står følgende:

 

Dato Kl Hendelse Poststed

21.09.06 11.13 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

21.09.06 09.59 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

20.09.06 11.14 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

19.09.06 09.17 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Sendingen er skadet

Tiltak: Emballasje reparert 0024 OSLO

 

Hva dette betyr, gidder jeg ikke spekulere i. Men jeg venter vvmax justerbart senkesett fra eyecandyracing i mårra, å der BØR det ligge tüv papirer!

 

Heggems-

2004 Saab 9-3 1.8t

1988 Peugeot 405 MI 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ganske åpenlyst hva det betyr.. pakken er skadet, sannsynligvis oppstått under frakt eller omlossing. og akkurat det er det jo ikke nødvendigvis eye candy som kan lastes for..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går inn på posten.no og sjekker opp sporingsnr. så står følgende:

 

Dato Kl Hendelse Poststed

21.09.06 11.13 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

21.09.06 09.59 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6410 MOLDE

20.09.06 11.14 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

19.09.06 09.17 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Sendingen er skadet

Tiltak: Emballasje reparert 0024 OSLO

 

Hva dette betyr, gidder jeg ikke spekulere i. Men jeg venter vvmax justerbart senkesett fra eyecandyracing i mårra, å der BØR det ligge tüv papirer!

 

Heggems-

 

der kan jeg trå hjelpende inn...jobber selvfølgelig på posten..og om pakken blir skadet så sender vi enten tilbake til sender og betaler eventuelle kostnader/ny vare..eller så sender vi videre til mottaker med "fikset" pakke og en lapp der vi beklager hendelsen..hehe..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noe seriøst feil med VMAXX-emballasjen, om vi nå er 3stk her inne som har fått slike sett der pakken/emballasjen har vært skadet/elendig..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår