petter_707 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg blir kanskje å bytte motor på min bil. Fra 52 Hk til 130 Hk. Synes BT at jeg må sette på større bremser da eller får jeg godkjent den med orginale bremser? Dette gjelder en Daihatsu Charade G100 1.0 Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 da tror jeg nok BT vil ha større bremser.. er jo snakk om dobbling av hestekrefter!:D Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg blir kanskje å bytte motor på min bil.Fra 52 Hk til 130 Hk. Synes BT at jeg må sette på større bremser da eller får jeg godkjent den med orginale bremser? Dette gjelder en Daihatsu Charade G100 1.0 Hmm.. Gjett selv. Hvordan skal du få 130 hk i en Charade? CB70/80 med trim? Du trenger nytt ledningsnett, større bremser, tykkere stabilisatorstag, osv osv. For meg høres dette ut som en like god plan som det å "sette en midtmontert motor i Charade". Tilgangen på CB80 er ikke akkurat bra. Personlig ville jeg mye heller bare kjøpt meg en GTti og trimmet den i stedet, enn å oppgradere fra CB23 til CB80. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg blir kanskje å bytte motor på min bil.Fra 52 Hk til 130 Hk. Synes BT at jeg må sette på større bremser da eller får jeg godkjent den med orginale bremser? Dette gjelder en Daihatsu Charade G100 1.0 Hvilken Daihatsu motor tenker du på med 130hk? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 tviler på at du får godkjent en charade med umoddet karrosseri med den effekten Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 tviler på at du får godkjent en charade med umoddet karrosseri med den effekten Chassi vertfall Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter_707 Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Jeg tenkte på en Detomaso motor fra en charade G200. Det er en 1,6 liters motor med 130 hk. Det følger med girkasse, drivakslinger og ledningsnett. Så tenkte jeg på å hente bremser fra en vanlig G200 som står på hugger. Siter Daihatsu Charade G100 1,0 slitt motor (parkert, snart prosjekt) Daihatsu Charade G101 TD blå uten motor (keep) Daihatsu Charade G101 TD rød sprokken topp (sell) Daihatsu Charade G101 TD rød Blått panser (bruker) + 3xOpel Rekord 1xOpel Senator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.