Gå til innhold

Streetmeet ingeirstrand 23 sept.

Ranger emnet


240Råner

Anbefalte innlegg

  • Svar 289
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk ikke med meg morro denne gangen, kom sammen med politiet og skjønte da at nå var det slutt på morroa. Kanskje et tips til neste treff er å ikke starte så veldig tidlig. Er kjedelig at ting tar så tidlig slutt. Eller at det er litt "planlagt" at hvis/når polititet kommer så er det avtalt på forhånd en plan B. :cab

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var heller ikke hard topp. Synes det var greit at det startet tidlig jeg. Ble fort veldig mørkt. Da ser man mindere både de som kjører og de som ser på og det blir ikke noe bra hverken film eller bilder.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for et drit bra streetmeet folkens! Det var mye morro i kontrolerte former :D Virke på disse damene i blå skjorter at de egentlig ikke hadde noe i mot det vi drev med, men måtte opp å si ifra til oss pga. at de psykedelisk musikk folka vedsiden av hadde klaget på oss. Så ingeristrand er en plass vi kan bruke ved senere anledninger, må da bare sjekke ut om det ikke skjer så mye på ingeristrand bad som kan ødlegge for oss.

 

Håper det var mange andre som også koste seg og kommer på senere streetmeet's! :smilbmw:

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingierstrand er et sånt sted hvor det må komme inn en anmeldelse for og patrulere på tror jeg, hvis jeg ikke tar helt feil...

 

Så som du sier, bare å undersøke litt mer på forhånd.. og jeg ville si at dette var det har vært 3 av 3 velykkede treff der i år...

 

Etter neste sessong er det vel en hel svart p-plass der oppeonfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingierstrand er et sånt sted hvor det må komme inn en anmeldelse for og patrulere på tror jeg, hvis jeg ikke tar helt feil...

 

Så som du sier, bare å undersøke litt mer på forhånd.. og jeg ville si at dette var det har vært 3 av 3 velykkede treff der i år...

 

Etter neste sessong er det vel en hel svart p-plass der oppeonfiredevi

 

 

hehe... Ja det får være neste års mål! :smilbmw:

:race dragcar :volvopower:

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingierstrand er et sånt sted hvor det må komme inn en anmeldelse for og patrulere på tror jeg, hvis jeg ikke tar helt feil...

 

Så som du sier, bare å undersøke litt mer på forhånd.. og jeg ville si at dette var det har vært 3 av 3 velykkede treff der i år...

 

Etter neste sessong er det vel en hel svart p-plass der oppeonfiredevi

 

tror de har fast patrule runde er på torsdager bare

-15 Skoda Octavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var der i 15min før jeg stakk... Nettopp ferdig på jobb, syk og ville bare hjem og sove.

 

Dessuten tror jeg ikke politiet hadde vært så glad av å se bilen min... Med falske skilter, uten blinklys, laservarsler, uten fanger, osv... :P

 

Audi S3: Har sett deg på hvert ingier-treff, rive opp asfalten, hvor mye dekk bruker du på dekk i året? :P

Men morsomt så lenge jeg var der.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg var der i 15min før jeg stakk... Nettopp ferdig på jobb, syk og ville bare hjem og sove.

 

Dessuten tror jeg ikke politiet hadde vært så glad av å se bilen min... Med falske skilter, uten blinklys, laservarsler, uten fanger, osv... :P

 

Audi S3: Har sett deg på hvert ingier-treff, rive opp asfalten, hvor mye dekk bruker du på dekk i året? :P

Men morsomt så lenge jeg var der.

Fine tyske skilter :)

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tyske skilter :)

Hehe, takk. Fikk p-bot forrige gang på ingier, tenkte hvis det skjedde igjen, skulle en heldig kar i tyskland få bota... Men var visst ingen betaling nå...?

 

Edit: Fin bil du hadde. Sikla på en slik når jeg skulle handle bil.

[ ]'02 Impreza WRX

[x]'83 Starlet KP61

[x]'98 Impreza GT

[x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk. Fikk p-bot forrige gang på ingier, tenkte hvis det skjedde igjen, skulle en heldig kar i tyskland få bota... Men var visst ingen betaling nå...?

 

Edit: Fin bil du hadde. Sikla på en slik når jeg skulle handle bil.

 

 

Tror det bare er betaling der i badesesongen.

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk. Fikk p-bot forrige gang på ingier, tenkte hvis det skjedde igjen, skulle en heldig kar i tyskland få bota... Men var visst ingen betaling nå...?

 

Edit: Fin bil du hadde. Sikla på en slik når jeg skulle handle bil.

Takker, neste gang får jeg vel ta en tur utpå jeg også. Vise disse turbo greiene hva dreimoment på bare motor er :ass:

 

 

 

 

Huff, nå har jeg ikkeno valg neste gang, så jeg får ta en call out på Nicklas (Probe GT) om å gjøre det også. Jeg gjør det om du gjør det :roll:

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår