Gå til innhold

men en Boxter er heller ikke å forakte

Ranger emnet


Dr_S

Anbefalte innlegg

Originally posted by 951

50 - 150 hester hadde ogsaa värt "nok".

 

En Boxster er vel ikke ment aa väre en 911.

Derfor har man som regel "nok" kraft, til aa gli gjennom lanskapet, med taket nede, luft i haaret og Deeeeiiiilig motorlyd rett bak ryggen.......

:p

 

hmmm egentlig enig...

da slepper den å bli fullstendig drept av avgifter og...;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Spesielt med 3.4 Liters motor.

 

Men hvorfor i alledager tar de ikke ut 300 hester av den "nye" motoren slik de gjorde i "gamle" 996 ??????

 

Idioter ! "Bare" ca 270 hester, er jo lattelig, naar man gjör det bare for aa posisjonere bilen under 911

Den nye Boxster S hadde fortjent et rundt tall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel slik at gemballa tar'n helt ut, med resultatet at deres biler er de raskeste..

 

mener å huske å lese at gemballa bruker gt3 motoren som basis for den "verste" 911, standard 911 motoren holder ikke mål.

GT3 motoren har doble oljepumper, ekte tørrsump og er en racemotor(viderutviklet fra gt1) I tillegg så har gemballa måtte gjøre endel forandringer for å sørge for oljesmøring og kjøling...

 

det høres uansett dyrt ut.. en 996 turbo er ikke billig den heller...

 

Kjørte om kapp med en 996 turbo forrige torsdag... de stakkars 130 hestene i saab'en vrengte seg i smerte... og tilslutt la jeg meg i høyre felt igjen... kunne jo ikke ødelegge selvtilliten til porsche eieren ved å kjøre fra han..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vargtass

Syns nå alikevel det er søtt at Gembala 650 som navnet tilsier drar ut 650 hester av 911 turbo. Har følelsen av at den går som en kule ... hehe

 

Jeg tok en liten titt i prislistene til Techart (tror jeg det var)

Leistungsstufe 4 for 996 Turbo var paa 720 hester......

Bilen stod utstillt i Messe Zürich sist höst.

Ganske stilig, selv om utseende var temmelig likt den orginale.

 

Yiiiiihaaaa !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår