Gå til innhold

Min Golf IV, "Wolfsburg Edition"

Ranger emnet


Satrixen

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fått tatt noen bilder av bilen helt ferdig eller??? kjøpt deg transporter???:fatality:

 

 

Hei! Bilen er nå solgt dessverre :( Er i Luftforsvaret om dagen så den gikk til en heldig kar i Lillestrøm. Har så mange bilder av den så.. Se om jeg får lagt ut noen!

 

Neida bare glemt å oppdatere profilen, hadde en transporter som firmabil før jeg dro til Bodø :p

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Satrixen, fantastisk fin bil du hadde her...hvor mye var den senket og var dette kun med fjører på originale dempere? Hører noen sier dette ikke er noen fordel og da lurer jeg på hvorfor ikke? Likte også de grøftelysene du hadde montert på første fangeren, var dette bare plug and play eller?

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satrixen, fantastisk fin bil du hadde her...hvor mye var den senket og var dette kun med fjører på originale dempere? Hører noen sier dette ikke er noen fordel og da lurer jeg på hvorfor ikke? Likte også de grøftelysene du hadde montert på første fangeren, var dette bare plug and play eller?

 

Tuusen takk! :D Varmer alltid med gode tilbakemeldinger!

 

Denne var senket kun med 35mm senkefjører. Det sies vel at grensen for å bare bytte dempere ligger på 40mm, grunnet ved mer senk vil ikke demperene være tilpasset fjørene osv, og du vil få et dårlig understell og kjøre-egenskaper. Var min første bil dette, så var vel et prøveprosjekt! Vil anbefale deg komplett senkesett m/ dempere eller coilover kitt :) Blir det på Passaten min nå..

De grøftelysene er bare plug and play ja! Fulgte med nye deksler som det bare var å montere på, og koble til strøm o.l. Komplett Hella kit til Golf IV ;)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men lengere opp på tråden din her står det at du har 40 mm interalloy fjører og ikke 35? Hva vil du anbefale med av senkesett med dempere med senk 40 mm? Jeg er ute etter et sett som virkelig senker 40mm slik at det blir lik høydeforskjell foran og bak... men ikke justerbart pga. prisen.. Hva er forresten coilover?

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, men lengere opp på tråden din her står det at du har 40 mm interalloy fjører og ikke 35? Hva vil du anbefale med av senkesett med dempere med senk 40 mm? Jeg er ute etter et sett som virkelig senker 40mm slik at det blir lik høydeforskjell foran og bak... men ikke justerbart pga. prisen.. Hva er forresten coilover?

 

Mener det riktige er 35mm, men etter en stund bruk har de nok synket litt sammen! Tipper nok de ikke var langt fra 40 mm da :)

Finnes mange rimelige senkesett til Golf IV, du får neste titte litt rundt, men regn med å legg i 4 lapper skal du ha noe ordentlig. Litt usikker på ha de settene ligger på nå, ser bare etter justerbart om dagen :p

Coilover er justerbart :)

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en skikkelig bil med stor S den golfen her ja. Var ikke morro å se den dra avgårde med nye eiern. Men var ålreit at det var en lugn type da ;)

 

Tror nok Passaten skal komme på minst like høyt nivå som denna her :cool:

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår