Gå til innhold

Forsikring


mazdaracer

Anbefalte innlegg

Hørte i dag med mitt forsikringsselskap (Vesta) angående forsikring av en

R33 GTS-T, og det var ikke oppløftende. Det eneste de kunne komme opp med var en ansvarsforsikring på 16000,- i året.

Kasko ville de ikke engang regne på.

 

Så derfor henvender jeg meg til dere som har fått erfare dette tidligere.

 

Hvor har dere forsikret deres Skyline, og hva må dere betale?

 

Alle svar mottas med takk!

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gjensidige som er tingen når det kommer til skyline, ellers fikk jeg tilbud på 16000 med full kasko, 12000km hos IF som jeg syntes var grise billig til dem å være..

 

Ellers "lover" jsi mellom 8-14000 gjennom dem :)

 

For meg hadde det nok spilt liten rolle om det var 5 eller 20 i året.. er man skikkelig interessert i bilen, og ikke bare skal ha den for den er sprek og kjent er det nok noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gjensidige som er tingen når det kommer til skyline, ellers fikk jeg tilbud på 16000 med full kasko, 12000km hos IF som jeg syntes var grise billig til dem å være..

 

Ellers "lover" jsi mellom 8-14000 gjennom dem :)

 

For meg hadde det nok spilt liten rolle om det var 5 eller 20 i året.. er man skikkelig interessert i bilen, og ikke bare skal ha den for den er sprek og kjent er det nok noe annet ;)

 

Helt enig. Dette er jo bilen jeg har drømt om i nærmere 10 år nå.

 

Hørte med Gjensidige, og endte på 12900,- i året med 16000km. Syntes det ikke var så ille.

 

Nå gjenstår det bare å få kjerringa med på planene. He he.

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hørte i dag med mitt forsikringsselskap (Vesta) angående forsikring av en

R33 GTS-T, og det var ikke oppløftende. Det eneste de kunne komme opp med var en ansvarsforsikring på 16000,- i året.

Kasko ville de ikke engang regne på.

 

Så derfor henvender jeg meg til dere som har fått erfare dette tidligere.

 

Hvor har dere forsikret deres Skyline, og hva må dere betale?

 

Alle svar mottas med takk!

 

Bytt selskap!

Er du dnb nor kunde bruker du nettbanken. det er faste priser. Der finner du skyline. 2.5 turbo. det står verken gts eller gtr. det koster 17000 i året for alle brukere over 18 år med 50% bonus og 8000 i egenandel.

Gjensidiger er også rimlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 2 months later...

Har ringt til IF som sa at de ikke forsikret disse bilene. Det gjaldt de fleste andre forsikrings selskap og. Nå har det sikkert noe med at jeg er 22 og aldri har hatt forsikring på meg før. Men Gjensidige kom med et meget bra tilbud. 11000 i året med full kasko og 12000 km i kjørelengde. Dette er da med 8000 i egenandel, men melder man seg inn i NAF får man jo dekt 4000. Fikk 50% i startbonus.

 

 

Edit: Har fått tilbud nå på litt over 9000 hos if.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ser at tråden er noe gammel da men.

Som regel når man ringer inn får man ikke det beste tilbudet. Rart men sant. Har en kompis som sitter på en avdelig for taktisk salg. De har som regel mye mer å gå på. Fått forsikret mye tøft til en ok penge. Lurt og samle alt på en plass også da.

Ring han bare på 75513863, det er if da.

Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er det bare jeg som ser på hva man får for pengene. Om det koster 12 eller 16k betyr lite den dagen det smeller. Viktig å se på hva du får. Noen selskap godtar kjøring på bane og andre ikke. Prisen kan bli stor ved skade å velge feil... for å spare noen kroner

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår