Gå til innhold

hvem var på mo med s2000 i helga?


mavrick

Anbefalte innlegg

Snakket med en med en svart vf registrert s2000 på mo i helga. Har akkurat hentet en sjøl å er inntr i å komme i kontakt med vedkommende.... Noen som vet?

 

 

Joa det var en fra sortland det... Skal snakke med han selv, han parkerer rett utenfor leilgheten min hver dag. Må c på den bilen, siden jeg vurderer selv å kjøpe s2000. Har du noen formeninger om s2000? Tips, råd osv...?! pris..:respect

 

nb skal få tak i nr til han.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa det var en fra sortland det... Skal snakke med han selv, han parkerer rett utenfor leilgheten min hver dag. Må c på den bilen, siden jeg vurderer selv å kjøpe s2000. Har du noen formeninger om s2000? Tips, råd osv...?! pris..:respect

 

nb skal få tak i nr til han.........

 

 

Hadde satt pris på nummret hannes ja. Det eneste jeg har oppdaget er at clutchen på tidligere s2000 modeller lager en ulyd ved nedbremsing(er meget irriterende) så den må skiftes om ikke det er gjort. Samt bytte av noen bolter i bakstellet, for å bli kvitt en knekke lyd. Ellers er det jo Honda kvalitet så det er ingen problem. Den svarte med hard top på autodb later til å være en bra bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Hadde satt pris på nummret hannes ja. Det eneste jeg har oppdaget er at clutchen på tidligere s2000 modeller lager en ulyd ved nedbremsing(er meget irriterende) så den må skiftes om ikke det er gjort. Samt bytte av noen bolter i bakstellet, for å bli kvitt en knekke lyd. Ellers er det jo Honda kvalitet så det er ingen problem. Den svarte med hard top på autodb later til å være en bra bil!

 

Ser dette er en gammel post men... Det er Ronny på Sortand som har den VF registrerte. Den andre er fra Rognan og ser ganske "sliten" ut. Jeg hadde den sølvfargete S2000 som var der på lørdag, og en liten tur på søndag. Var ikke på bane, da jeg kjøpte bilen på torsdag, og kjørte helt fra Råholdt til Mo på fredag. Var litt lei, og uerfaren med bilen :) .

 

Det er ikke clutchen som lager lyd når man bremser på gearene. Lyden kommer av at gearkassen "henger" under bilen.... Denne lyden er såvidt jeg vet på alle bilene.

BMW 5 serie E60

x Volvo V70 (fikk i innbytte)

x Impreza WRX 03,

x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår