Gå til innhold

Soon!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei! Har selv en delorean, fant min i norge. Det er en pr idag (som jeg vet om) til salgs her i norge, den står på bruktbilhuset i malmefjorden (moldeområdet tror jeg), ved Odd Egil Sætervik, tlf: 958 87 543.

Denne har vært til salgs av og til på autodb, men er sikkert lite respons. Siste pris var 249.000,- Men har snakka med selger, og han samler på biler, og må ikke selge den, men får han det for den så går den. Det er samme bilen som var med på NAF tv reklamen. Jeg vil si at i det hele så må du ut mellom 200.000 til 300.000 for en bra delorean. Kan få de billigere ved import, men da kommer det 38.000 i tillegg for skilter før den blir veteran i 2011. Kjøper du noe billigere må du legge ut akkurat det samme totalt som en bra bil hadde kostet om ikke mer. Min ga jeg 140.000, da uten skilter. Bilen er hel og pen, men trenger litt arbeid, og kanskje unødvendig arbeid. Men med større eksosanlegg og senkesett pluss alt det andre jeg skal kjøpe kommer jeg opp i en 40.000 i deler, da vil bilen koste meg 180.000. skal jeg ha skilter på kommer jeg opp i 218.000 kr. Men jeg venter nok til den blir veteran, den er opp i 80 prosent bruksfradrag så den blir ikke særlig billigere før 2011. Jeg er veldig fornøyd med bilen, har så langt gitt meg mange kjekke opplevelser.

Deler er ingen problem, Delorean.com har ALT.

Ved import vil jeg anbefale å hente en fra Sverige eller England, da dette er nærme og du kan hente den selv. Sjekk svenske og engelske nettsteder og http://www.deloreans.co.uk (den engelske klubben, er selv medlem der). Ellers vil jeg anbefale deg å stikke innom hjemmesidene til Stian Birkeland, Delorean Norge, http://www.home.no/delorean. Han er behjelpelig med import og info.

Delorean Er ikke typegodkjent i norge, og trenger egen godkjenning for dette, og dette vet Stian hvordan du skal fikse.

 

Lykke til! :)

1981 DMC DeLorean

1979 Pontiac Trans Am

2000 Peugeot Partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår