Gå til innhold

Så denne idag


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke så inn i det lambo greiene men er det noen som har no info om contach og diablo. hva er vektforskjeld, hk forskjeld, nm forskjeld etc? Hvem av de er råest sett bort fra utseende?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så inn i det lambo greiene men er det noen som har no info om contach og diablo. hva er vektforskjeld, hk forskjeld, nm forskjeld etc? Hvem av de er råest sett bort fra utseende?

Ta en titt på denne siden, der står alt du vil vite om Lamborghini av alle typer. :)

 

http://www.lambocars.com

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

For å ikke nevne kløtsjen ;) Satan å klemme inn.

Personlig så er jeg rimelig fortapt i Miura J(OTA). Komforten der var kanskje ikke så utrolig masse, var vel mer behagelig å sove i et badekar som er for lite, men utseendet var enormt pent. Tallene for tralla var ikke ille heller med tanke på at den var fra 1970. Den er død nå... Eneste eksemplaret brant opp. Lyst å besøke han som kjørte den :deng

Ellers så er det Murciélago som står øverst på Lambolista. Selv om det er en belgier som har designet den, menmen...

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Ingen som slår Countach i utseende og lyd,det er en ying som må taes med her og det er at countachen ble konstruert på 60-tallet.Kom vel i 71-72.Sjekk de andre bilene på den tiden.Og den er en skikkelig hodesnuer i 2006 også.Las en test engang om den og skribenten holdt på og bli "religiøs" mens bilen sod og gikk seg varm,det var sånn:gikk på 1,2,3 cyl så tente alle og turtallet gikk til 3000,så hosta den litt og begynte og gå på 1,2,3,4,5,6 så tok alle løst igjen opp til 2-3-tusen sånn holdt den på i 3-4 min til den stabeliserte tomgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså: Lamborghini countach concept var ferdig i 1971 og i 1974 begynte de å produsere bilene!

 

Angående utseende så synes jeg diablo er penest, men countach er råest(pga designen). Det er vel lettere å si det på den måten.

Synes uansett at de bilene er råe. Bilene er bare litt forskjellige på størrelse og design. Countach: L 419 cm, B 200 cm, H 107 cm. Diablo: L 447 cm, B 204 cm, H 110.5 cm. Disse bilene er uansett høyhastighetsbiler, de klarer seg bedre på rette strekninger enn i svingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at Diabloen er penest ja. Et skikkelig vakkert mesterverk av en bil. Elsker den bilen. Countachen synes jeg er sinnsykt fet den og, men den er mer tøff kanskje. liker den også veldig godt. Den er etter min mening mye råere enn diabloen. En skikkelig RÅ bil, mens diabloen er vakker og utsøkt. Murcilagoen føler jeg liksom er en anne bil, men joa, ålreit den også hehe, men ikke like banebrytende og rå som diabloen og countachen. Min konklusjon er vel at det er diabloen som er favoritten ja, men countachen er f**n ikke langt unna. litt vanskelig å si, de er liksom to forskjellige biler sånn utseendemessig. GAAAAHHH......elsker de bilene. hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at Diabloen er penest ja. Et skikkelig vakkert mesterverk av en bil. Elsker den bilen. Countachen synes jeg er sinnsykt fet den og, men den er mer tøff kanskje. liker den også veldig godt. Den er etter min mening mye råere enn diabloen. En skikkelig RÅ bil, mens diabloen er vakker og utsøkt. Murcilagoen føler jeg liksom er en anne bil, men joa, ålreit den også hehe, men ikke like banebrytende og rå som diabloen og countachen. Min konklusjon er vel at det er diabloen som er favoritten ja, men countachen er f**n ikke langt unna. litt vanskelig å si, de er liksom to forskjellige biler sånn utseendemessig. GAAAAHHH......elsker de bilene. hehe. :)

 

Må vel si meg litt ening i det :)

 

Sånne biler kan faktisk bli oppnåelige en dag: hvem vet hva de koster om 10-15 år, kanskje man har råd til en da ;) Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår