Gå til innhold

Så denne idag


Dr_S

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 year later...

Tror ikke akkurat prisen på en Lambo vil synke så mye akkurat. Om 10-15 år er de fortsatt (om ikke mer) være klassikere og uoppnåelige for de fleste. For ikke å snakke om sjeldne.

 

Har en liten følelse her at de flete som sitter her og påstår at Coutachen er stygg aldri har sett den live...Joda. Diablo er pene de, for all del. Men rent designmessig syns jeg de ligner mer på en plastikk-ræser en det Countachen gjør. Råere design en hva man finner på en hvit Countach må man langt tilbake på 60-tallet for å finne. Den vingen på Countachen har overhodet ingen ting på den bilen og gjøre, etter min smak.

 

Når det gjelder valg mellom Ferrari og Lambo har jeg ikke vært i tvil! Det er kun Lambo som virkelig har gått sine egne veier når det gjelder supersportsbiler. Ikke bare de sisste modellene, men også når det gjelder klassikerne. Lambo har ikke den "pøs-på-med-masseproduksjon" holdningen som Ferrari har. Kvalitetsmessig har jeg ikke den ringeste peiling på å uttale meg om, da jeg selvsagt aldri har hatt noen av de. Men å legge skylden på Ferraris oppførsel i F1 for å ikke like bilene ser jeg overhodet ikke noen fornuftig sammenheng i. Det blir rett og slett for dumt. Hva skal man si om Lambo da? De har jo ikke vært med i F1 på flere 10 år engang...(Det viktigste dog er at Ferrari ikke vinner f1 hehe ;) )

 

Elsker Lamborghini jeg, og spesielt Countach og for ikke å snakke om Miura (1966-1973) og Islero (68-70). Fremtiden ser også svært lovende ut for Lambo med tanke på den sisste Reventòn som ble vist nå i Frankfurt.

 

Åja...Hvem pokker er det som trenger komfort i en slik bil? Skal du kjøre bil, eller skal du kjøre sofa ;)

Jon Arve Sporstøl

President Club Honda Norge

 

Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

trur eg såg den røde lamborginien i bergen en gang da eg paserte den på veien,men synst det var andre felger på den kantfelger og veldi brede,er vertfall en kvit countach som går i bergen har jeg sett,feite biler

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

syns du at countach er stygg, er du homo, verre enn det er det ikke, det er jo diablo som IKKE er så pen, men pen nok lissom.

 

Noe råere bil enn den svarte med vinge foran OG bak i cannonball run finns enkelt og greit ikke;)

 

Da måtte det blitt 123 merce med noe værsting-turbodiesel-greier.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår