Gå til innhold

Noen som har aygo?

Ranger emnet


maxgets

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
Noen som har skaffet seg aygo her? =)

 

Hvordan er den å kjøre? funker den for en gjenomsnitlig str. person?

 

Osv. fortell deres erfaringer!

 

Min samboer har Aygo og har ikke angret på at hun kjøpte en slik bil. Bilen bråker litt og har et veldig lite bagasjerom, men er overraskende stor innvendig noe mange kommenterer.

Kjører bilen endel selv, men synes den blir litt direkte på styringen, men det kan skyldes dekka som er smale.

Har forsøkt å overtale hun til å sette på andre hjul, men det vil hun ikke.

Tror hun var en av de aller første her i Drammen som kjøpte Aygo og selv om Toyota nesten aldri annonserer disse begynner det å bli fler og fler. Aygo_low.jpg[/img]

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo den bilen. Hadde en Aygo på bukken her og tittet under den. Bilen er laget for bakaksel og tunell og alt ligger klart. Bilen er en FWD så det jeg lurer på er om denne bilen også har AWD som valgmulighet? Hvis ikke hvorfor er det laget tunell og gjort klart til mellomaksel? Har sett i div brosjyrer om bilen og klarer ikke finne ut om man kan bestille den som AWD. Er det noen Toyota menn som kan si meg om det finnes eller om det er planer for at det kommer?

 

EDIT: Sorry fylsken. Skal redigere event fylle feil i morra.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår