Gå til innhold

Xenon Kit

Ranger emnet


In_Golf

Anbefalte innlegg

Stemmer det med justering og lyktespylere, og finner politiet/BT utav det, så vanker det vel mangellapp/bot, på lik linje med senk/felg/osv.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen dekkdim kjører du på..?

Innpresset skal være innen 7,5mm (7mm i praksis) hver vei fra originalt (er vel 35 eller 38 på din?), så tipper du klarer deg der.

Og om du også er innafor 5%-økning av rulleomkrets, så skal du ikke trenge noe dokumentasjon på felg/dekk (så lenge dem ikke stikker uttafor hjulbuen). :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK:) Men leste nett at det ikkje er lov om du ikkje har atomatisk justerbare lys og lyktespylere..ka seier politiet/biltilsynet?? Korleis blir lyseffekten i originale golf lykter?

 

Har kjørt med mitt xenonkit i et år snart, har aldri hatt noe problem med BT eller politi. Du burde jo helt klart hatt klare lykteglass da, helst med linser for å få skikkelig effekt. Lyseffekten kommer jo an på varmeverdien du vil ha på pærene, jo høyere kelvin, jo svakere lys.

ken.persen@gmail.com

 

- 11 VW AMAROK 2.0BiTDI

- 06 VW Passat 2.0Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen dekkdim kjører du på..?

Innpresset skal være innen 7,5mm (7mm i praksis) hver vei fra originalt (er vel 35 eller 38 på din?), så tipper du klarer deg der.

Og om du også er innafor 5%-økning av rulleomkrets, så skal du ikke trenge noe dokumentasjon på felg/dekk (så lenge dem ikke stikker uttafor hjulbuen). :)

 

Kjøre 205/40 framme og 215/40 bak:thumb . Meiner det er ET 38 som er originalt å min..

Golf IV GTI

Golf 3 GT (bil nr.2)

Ascona GT (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt med mitt xenonkit i et år snart, har aldri hatt noe problem med BT eller politi. Du burde jo helt klart hatt klare lykteglass da, helst med linser for å få skikkelig effekt. Lyseffekten kommer jo an på varmeverdien du vil ha på pærene, jo høyere kelvin, jo svakere lys.

 

OK:thumb Får skaffa meg klare lykte ein anna gong

Golf IV GTI

Golf 3 GT (bil nr.2)

Ascona GT (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøre 205/40 framme og 215/40 bak:thumb . Meiner det er ET 38 som er originalt å min..

Da må du ha papirer som sier du kan kjøre med forskjellig dim foran og bak.

Men hvorfor har du forskjellig egentlig..? På disse felgene vil vel det du har fremme være mest logisk og penest (siden felgene har lik bredde)..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du ha papirer som sier du kan kjøre med forskjellig dim foran og bak.

Men hvorfor har du forskjellig egentlig..? På disse felgene vil vel det du har fremme være mest logisk og penest (siden felgene har lik bredde)..?

 

Ja du har nok rett i det, men det har seg sånn at då eg kjøpte di satte eg på 215/40. Di subba i innerskjermen men det gjekk seg til:thumb Då eg måtte skifta pga at di var slitt kjøpte eg 205/40. Dei bak er brukande endo:)

Golf IV GTI

Golf 3 GT (bil nr.2)

Ascona GT (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men det å legge ut bilder kan du faktisk lese om mange steder på forumet her. Blir bare litt oppgitt når det spørsmålet kommer flere ganger om dagen. Og kan jo alltids søke litt på forumet, så finner du garantert over 100 tråder som tar for seg det spørsmålet der, ja, til og med gir svar på det.

 

Men sånn gjør du det.

 

På forhånd vær så god:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår