Gå til innhold

Amcar felger, hvor? hva?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

jeg er på jakt etter nye hjul til stangen min. Slik ser stangen min ut i dag:

P1010147.jpg

 

jeg har lyst på noe som ser gromt ut, men bevarer stilen på mustangen. Jeg liker Torq-Thrust II, men det er jeg desverre ikke aleine om.

 

Noen som har noen andre felg forslag? Samt nettadresse på noen som selger felger som passer bra på amcars?

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta en titt på Ebay.

Ikke nødvendigvis for å kjøpe, men for å få et lite inntrykk av utvalget.

Vil tro at i USA er utvalget felger til den bilen der omtrent ubegrenset.

 

Kikk også på classic Mustang forum'er. Der ligger det sikkert reklamer for felger, dekk og annet stasj.

 

Helt enig med deg i å ikke bruke penger på en felg som er så til de grader vanlig som TT2, selv om den kanskje er stilig.

 

Personlig liker jeg de Mustangene der med klassiske 5 eikede felger der eikene er sorte/grå og banen er blank. Gjerne i større diameter enn de opprinnelige. 17" liker jeg på slike biler. Da blir det ikke for ekstremt, samtidig som man tydelig ser at dette er nyere greier enn orginalene fra 60-tallet.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CJPonyParts.com har VELDIG billig shipping, jeg fikk chroma felger, dekk (Nitto) og shipping og moms til rett under 12K norske kroner. Pony Parts her i Norge skulle ha 15K for bare felgene :eek:

 

Shippinga alene for 4 felger med dekk montert var på $150,-

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164091360_4efc1b9672.jpg?v=0

Synes denna bilen har kule felger, er ikke AMR, ligner men er ikke det. er liksom felger som ikke alle har. http://varedicredit.com/boyd-coddington/smoothie2-5.htm

Men vet ikke om min vil kle 17toms felger. lurer litt på 15 så jeg får litt gummi. Fant denne svenske på nettet: http://www.garaget.org/?car=2236 , det er 15tom, pent synes jeg.

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CJPonyParts.com har VELDIG billig shipping, jeg fikk chroma felger, dekk (Nitto) og shipping og moms til rett under 12K norske kroner. Pony Parts her i Norge skulle ha 15K for bare felgene :eek:

 

Shippinga alene for 4 felger med dekk montert var på $150,-

Kikka litt på CJPP, felgene var mye billigere der enn på Wokas.no ihvertfall. Har du handlet mye der? Brukte du jetcarrier da? Eller ordna CJ med frakta helt til norge? Hva slags felger har du på børsa di? Bilde?

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg bilen din er fin med de orginalefelgene du allerde har.

Men hvis du skal ha andre felger ville jeg gått for Magnum 500 felger.

 

wvi-54-5712044.jpg

 

Dessverre dårlig bilde av felgene, de ser mye bedre ut med dekk på en bil.

Blir ca sånn på min bil det

JodiDamman.jpg

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
164091360_4efc1b9672.jpg?v=0

Synes denna bilen har kule felger, er ikke AMR, ligner men er ikke det. er liksom felger som ikke alle har. http://varedicredit.com/boyd-coddington/smoothie2-5.htm

Men vet ikke om min vil kle 17toms felger. lurer litt på 15 så jeg får litt gummi. Fant denne svenske på nettet: http://www.garaget.org/?car=2236 , det er 15tom, pent synes jeg.

 

Nemmen.... akkurat makne til felgene jeg har på 17m'n min

:pimp

Diverse biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla gammel tråd da. Kan Jo legge ut bilde av hvordan det ble til slutt da. Blei Boyd coddington junk yard dog 18x7 og 18x8. Litt dårlig felg bilde, da felgene er skittene og upolerte.

 

IMG_4671copy_1.jpg

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på CJPP, felgene var mye billigere der enn på Wokas.no ihvertfall. Har du handlet mye der? Brukte du jetcarrier da? Eller ordna CJ med frakta helt til norge? Hva slags felger har du på børsa di? Bilde?

 

De ordna alt :)

 

Min er nok litt nyere enn din da, men her er bilde

1198759480_l.jpg

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår