Gå til innhold

Spottings på og rundt Gjøvik..

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørte rykter om at det var BMW-treff på CC på søndag fra kl 15, men det er mulig at det var lørdag..

Men CC er åpent lørdag, så tviler dem har fått låne plassen akkurat da..?

Skulle visst være auto-slalom osv, men vet ikke noe mer..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte rykter om at det var BMW-treff på CC på søndag fra kl 15, men det er mulig at det var lørdag..

Men CC er åpent lørdag, så tviler dem har fått låne plassen akkurat da..?

Skulle visst være auto-slalom osv, men vet ikke noe mer..

 

edit: KLart det var søndag.. :) ja kan godt hende det var beemer treff, siden få viste om de unntatt de 2.

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten den røde Ferrerien i Gjøvik stad også. Stod utenfor lokalene til Art Solution. En såkalt F355 Spider:) Grei nok bil det.

 

 

så den dro på for ett par uker sia....var ikke fæl lyd når han tømte ett par gir!!!!!!!!!!! :)

 

Det er godt å høre. Er ikke noe vits å ha bil som går bra om det ikke blir brukt. Irriterer meg med folk som har litt gromme biler, men egentlig hadde klart seg med en Fiesta.

 

er ett par sånne ute å går/kjøreer å..f.eks han gammaln som kjører en gul gammal rx7...bikkja er støtt mæ, og nåla går aldri over 60...han kunne fått en rulator av meg, så kunne jeg fått rx7'en (som forøvrig er syykt strøken)

Tja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror det var helt grei nok lyd når han dro på ja:) Illsint V8'er på over 8000rpm kan umulig høres stygt ut. Spesielt ikke når vi snakker om en Italiensk V8'er.

 

Den gule RX7'en har jeg sett et par ganger tror jeg. En gammel kar har vel strengt tatt ikke bruk for en sånn bil. Men tipper motoren holder litt lenger når han kjører, enn hvis f.eks jeg hadde kjørt:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, aldri sett noe gul RX7, men så en gul Dodge Ram ved Chaplin isted, type noe spesiell utgave (ikke SRT-10, men hadde enellerannen dekor bak på hjørnene).. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, vet noen om det er denne (Plastikkraketten som den kalles) som står et sted mellom Lena og Reinsvoll..?

Har sett en lignende stående der både i mai, og i forrige uke, og mener den ligner svært mye på denne. Trodde den gikk i Oslo, men mulig den er solgt..?

 

IMG_0524%20copy.jpg

 

Edit; olehenri; Daytona kan nok stemme, har sett en grå en her med samma dekoren, også. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du mener står i Kolbu sentrum (ja, det heter faktisk sentrum), og tilhører ei som heter Leni. Gikk i klasse med hu på U-skolen. Forøvrig gutten hennes som har den sølvgrå Passat stasjonsvogna med 20"s ASA felger som var på treffet i helga. De bor like ved der Housey tok bilder av bilene som kjørte forbi når det var treff på Gjøvik.

 

Men det er nok ikke samme bilen, da hun har svart netting, ikke M3'speil (mener jeg), og noen 15"ere på bilen sin.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVis noen spotter en ung gutt på torshov på cc-gjøvik som jobber der, og sier:" vectra 2000 er tøft" , skal den personen få gode priser på det du kjøper.

 

Ellers spottet jeg den nye s-classen utenfor CC idag, meget fin bil. Er muligvis noen som jobber på senteret sin, men personalparkering er ikke der den har stått i det siste.

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du mener står i Kolbu sentrum (ja, det heter faktisk sentrum), og tilhører ei som heter Leni. Gikk i klasse med hu på U-skolen. Forøvrig gutten hennes som har den sølvgrå Passat stasjonsvogna med 20"s ASA felger som var på treffet i helga. De bor like ved der Housey tok bilder av bilene som kjørte forbi når det var treff på Gjøvik.

 

Men det er nok ikke samme bilen, da hun har svart netting, ikke M3'speil (mener jeg), og noen 15"ere på bilen sin.

Ah, oki. Kolbu kan nok stemme, ja. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår