Gå til innhold

V8'r skryt !

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ottesen!

 

Prøvd å kjøre 150 mil med bil på en helg som har 730 BB hk og bruker ikke en dråpe under 3 liter mila????

 

Koster penger ikke sant??

 

Kjørt 80.000 siden okt. 92 og da nytter det ikke å være tøff i tryne å si en bare skal kjøre amcars hele året....

 

gullgruva mi har ikke slike resusjer i allefall!

 

For når en reiser Stockholm,sørnorge altfor ofte for å få duppa snurrebassen, så blir det dyre dupp til slutt....:D

 

Dyre meter for å si det sånn :D

 

å de siste månedene har d jo blitt Drammen så det blir noen kr i bensin.....som kunne vært brukt på mere fornuftige ting, enn å gi de som avgiftskroner til staten!:mad:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Bead-lock

Ottesen!

 

Prøvd å kjøre 150 mil med bil på en helg som har 730 BB hk og bruker ikke en dråpe under 3 liter mila????

 

Koster penger ikke sant??

 

Kjørt 80.000 siden okt. 92 og da nytter det ikke å være tøff i tryne å si en bare skal kjøre amcars hele året....

 

gullgruva mi har ikke slike resusjer i allefall!

 

For når en reiser Stockholm,sørnorge altfor ofte for å få duppa snurrebassen, så blir det dyre dupp til slutt....:D

 

Dyre meter for å si det sånn :D

 

å de siste månedene har d jo blitt Drammen så det blir noen kr i bensin.....som kunne vært brukt på mere fornuftige ting, enn å gi de som avgiftskroner til staten!:mad:

 

hehe....så sant så sant....MEN det er verdt det ikke sant ;) Det syntes iallefall jeg....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje en viss forskjell på å kjøre sb og bb da. Kan jo altis kjøre amcar med sb hele året. Jeg bruker foresten ikke mer enn 1,5 liter på mila med Trans amen med snill kjøring. Har ikke så mye andre valg enn å kjøre den da, ettersom det er eneste bilen jeg har.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
hist: Neiii, ikke bump opp tråden! Jeg får hjerteflimmer og høyt blodtrykk av denne tråden; mest intense og langvarige "diskusjonen" jeg noen gang har hatt på Bilforumet!

 

Var det det beste du klarte å komme med i en tråd hvor vi voksne gutter diskuterer motorer?

 

 

:bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump :bump

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skummlest denne tråden nå og har en del kommentarer...

 

1: Ja japanerene lagde motorer i 1955 .. Daihatsu (som er japans eldste bil produsent) startet i 1905..

 

2: Henry ford oppfant IKKE samlebåndet.. han brukte bare noe sykkel produsenter har brukt i mange år på å lage bil..

 

3: Toyotas 4liter V8 ble iløpet av hele 90-tallet hyllet som beste V8 av verdens pressen.. bare så det er sagt :P

 

er det i det heletatt noen amerikanere som produserer V12? helt seriøst..

V8 ja .. V10 ja .. v12.. kan ikke husker jeg har hørt det.. men japanere da? joda.. der finner man V12

 

og sist men definitivt ikke minst..

dere sier heletiden at kan ikke sammenlignes fordi det er 2 forskjellige type biler produsert i 2 forskjellige kulturer..

vel .. GM selger ikke personbiler lengre i USA pga alle amerikanere som vil ha fornuftige biler velger japansk..

og GM har ENDA ikke fått øynene opp for at de trenger å gjøre noe..

Toyota har no også offisielt gått forbi Ford som verdens nest største bilprodusent..

og da er 90% av all salget under ET merke .. mens for ford er det delt ut over 6-7? merker..

 

PS: husker ikke når første japanske V8 kom på markedet med vet Toyota lagde V8 på 60-tallet...

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har skummlest denne tråden nå og har en del kommentarer...

 

1: Ja japanerene lagde motorer i 1955 .. Daihatsu (som er japans eldste bil produsent) startet i 1905..

 

2: Henry ford oppfant IKKE samlebåndet.. han brukte bare noe sykkel produsenter har brukt i mange år på å lage bil..

 

3: Toyotas 4liter V8 ble iløpet av hele 90-tallet hyllet som beste V8 av verdens pressen.. bare så det er sagt :P

 

er det i det heletatt noen amerikanere som produserer V12? helt seriøst..

V8 ja .. V10 ja .. v12.. kan ikke husker jeg har hørt det.. men japanere da? joda.. der finner man V12

 

og sist men definitivt ikke minst..

dere sier heletiden at kan ikke sammenlignes fordi det er 2 forskjellige type biler produsert i 2 forskjellige kulturer..

vel .. GM selger ikke personbiler lengre i USA pga alle amerikanere som vil ha fornuftige biler velger japansk..

og GM har ENDA ikke fått øynene opp for at de trenger å gjøre noe..

Toyota har no også offisielt gått forbi Ford som verdens nest største bilprodusent..

og da er 90% av all salget under ET merke .. mens for ford er det delt ut over 6-7? merker..

 

PS: husker ikke når første japanske V8 kom på markedet med vet Toyota lagde V8 på 60-tallet...

 

 

Jammen det er da helt greit det. Men hva er poenget?

At du gleder deg til alle biler heter Toyota?

Eller at du gleder deg over alt som mislykkes for amerikanerne?

 

Jeg synes ærlig talt du skal være stolt over din 1955 modell Daihatsu, jeg.

Ikke bry deg om gutta med 1955 Chevolet.

DE har jo ikke hatt gleden av å kjenne det voldsomme draget i Daihatsuen din, vet du. :popcorn

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår