Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Stemmer det du VCE. Ford hadde jo også rekorden med sin Lightning pickup en stund, til Dodge stakk av med tittelen.

 

Og du Integrathomas, det var ikke snakk om hva våre biler klarer måle seg med din, det var snakk om en SRT-10

 

Og by the way så var jo de 1.09 tidene du kom med, kjørt av integraer med gate slicks. Det utgjør MYE mer en folk tror.

 

Ingen tvil at du har en kjap og kul bil, men vet ikke hvem jeg hadde satsa penger på jeg.

 

Men siden du hørtes så sikker ut, så får du stikke ned i banken og hente 50store og ta utfordringen da :-)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har slengt opp spenna jeg.. Selvfølgelig er semislicks en stor faktor,skal ikke gjemmes under en stol,men uansett da. Hadde Vipertruck'en hatt gateslicks også,så ville det ikke vært noen forskjell. Gatedekk holder i massevis. Integra'n er veldig lett å kjøre raskt med,men kan forestille meg at trucke'n er noe værre å handskes med. Hehe...

 

JA og som jeg spådde-folk hang seg opp i verdens raskeste. Men hvem bryr seg om hvor rask en bil er i toppfart a? Ville holdt i lange baner om alle biler kun gikk i 180km/t. Du får jo aldri toppfart med en bil noe sted(seff gjør man det,men hvor ofte liksom). Snakker jo seff om akks her nå.. Toppfart er uvesentlig.

 

Men Syclone'n er jo en liten maur i forhold til Vipertrucke'n.. Kan sikkert kaste den på planet til SRT-10'n!! Hehe...

 

Poenget er at jeg syntes det er merklig at en Celica,som jeg betegner som JenteSupra for de som ikke ha råd til en ordentlig Supra, med 190hk skal ta en av de råeste bilene TR har kjørt,på en så rask bane som ACR er..

 

Ja sjåføren er viktig som faen det,men på en bane som Rudskogen så er det virkelig bare på langstrekka at en SRT-10 kommer til rette. Og den er unnagjort på 10sekunder før du må bremse.. Og da jeg kan ha 30meter mindre bremsestrekke enn han,så vil jo det være en vesentlig forskjell.. Samma faen egentlig,for samme hva jeg sier så vil alltids diehard amcar fans finne på løsninger for at SRT-10 er verdens beste bil osv.. hehe.

 

Men er det noen som kjenner en med SRT-10 og har kjørt på Rudskogen,så legg ut rundertider. Jeg er speeent!

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tør ikkje ta utfordringa nei. Ta utfordringa so fe du sjå kenn som er best

 

 

Altså... Du virker jo rimelig sikker på at du kjører fra ram'en, så hvorfor ikke bare sette igang og kjøre?

 

:chicken:

 

Bruk øynene og leseferdighetene deres:

 

 

 

Ellers så skal jeg å kjøre med Integra'n på rudskogen førstkommende fredag,altså på trackday fra kl 16-21.. Bli med og se om dere har en match mot ITR'en min Ü

 

Har slengt opp spenna jeg..

 

Lykke til!

Jeg tør ikke å tippe en vinner, men integraen er nok den beste redskapen, men det er også veldig avhenging av sjaføren..

(Sabrine klarte nesten å kjøre under 10min på ringen i en orginal transit...)

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på fyren med best sporvalg jeg ;)

 

Sjåfør og sporvalg har nok sykt mye å si i enn sånn duell som dette... selv kjørt integra på bane, med slicks tok jeg supra i svingene osv... Er ikke bilen som har noe å si når alt kommer til alt, men hvor teknisk flink sjåføren er...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår