Gå til innhold

kjøring i skien om natta??

Ranger emnet


saab9000

Anbefalte innlegg

Hei, hører nesten hver kveld at det er noen som drar bilene sine helt ut i skien, eller spinner! Dette trur jeg foregår ved travbanen eller over elstrømbrua! Er det noen som har sett eller hørt noe eller? Lurer fært på hva de kjører! PS. Ludrio kan ikke du være litt nattevakt der nede a åsså filme litt,hehe:)

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Hei, hører nesten hver kveld at det er noen som drar bilene sine helt ut i skien, eller spinner! Dette trur jeg foregår ved travbanen eller over elstrømbrua! Er det noen som har sett eller hørt noe eller? Lurer fært på hva de kjører! PS. Ludrio kan ikke du være litt nattevakt der nede a åsså filme litt,hehe:)

 

 

Hmmm, føler meg litt truffet av denna!

Hvis du har hørt en motor som plutselig skriker som en gal bortover der (6000Rpm+) vtac:doh så kan det være meg, da jeg bor rundt der! Eller kanskje ikke? hehe.Men disse 2 strekningene som du nevner er jo ganske KJENTE fartsetapper her! Heh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, føler meg litt truffet av denna!

Hvis du har hørt en motor som plutselig skriker som en gal bortover der (6000Rpm+) vtac:doh så kan det være meg, da jeg bor rundt der! Eller kanskje ikke? hehe.Men disse 2 strekningene som du nevner er jo ganske KJENTE fartsetapper her! Heh.

Bor i Vindalsåsen så det går jo unna opp mot Geiteryggen innimellom også! Bor du i nærheten siden du hører de hele tida?

Ja, det går unna opp mot fly plassen åsså ja:) Jøss, da kan ikke du bo langt unna meg. Bor i vindalsåsen jeg og. Nedafor barnehagen i svingen der.

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår