Gå til innhold

Krangletråd.amcar VS japs...

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 519
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva var så spesielt med det der a? Mener å huske en lilla bil på Rudskogen i fjorsom gjorde mye det samme med rekkesekser

QUOTE]

 

Hm, Ikke spydig nå men litt for å vite....

 

Har du kjørt eller sitte på med en Bil/amcar med storblock V8 motor på over 700hk?

Om den var over eller under 700 HK vet jeg ikke men en Corvette med 502 flytter på seg, ingen har tvilt på det.

Poenget mitt er at mange kun har prøvd en ting, er fornøyd med det, syntes det er helt topp. Og da plutselig lukker de øyna for at det finnes noe annet som er like bra, og utbasunerer f.eks at Audi er verdens beste bil,(særlig..) mens de aldri har prøvd noe annet i samme prisklasse. Kjenner en som kjøpte en ett år gammel V70, og fortalte høyt og tydelig at det der var litt av en bil, bedre fantes ikke, og Mondeoen han hadde før var bare ræva.. Jaja, prisforskjellen var vel ca 400 000...

Men tilbake til det du spurte om, ingen her tviler på at en big block går fælt, syntes 382 CSB i Volvo 240 går fælt og jeg, men jeg holder samtidig øyna oppe for at andre ting kan være vel så spennende

Noen liker dattera, noen liker mora, og noen har hatt seg med begge to:thumb

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Toyota Camry skal delta i NASCAR"

 

Ikke gjør slik mot meg, hotrod! Jeg satte kaffen i halsen.

 

Et lite søk ga meg den trøsten jeg trengte: http://www.fastmachines.com/archives/nascar/001066.php

 

Blandt annet står det :"The normally aspirated, Tundra Racing V8 engine was designed entirely in America by Toyota Racing Development."

 

Aah, det lettet.

og en annen ting, det står "produces up to 650 horsepower" er ikke nascar motorene på litt mer enn det? har atm tillbud om å kjøpe en mopar w9 nascar motor, den yter ifølge selger mellom 8-900 hester!..

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha lest alle innleggene her, så vil jeg bare si at jeg liker begge deler, på hver sin måte. Men liker uansett litt større biler, så da blir jo veldig mange japser utelukket :-).

01 530iAT

89 G30 6,2 (med skilt, men alltid under oppussing!)

82 Crown 2,8 (uten skilt, under oppussing)

81 Cressida (uten skilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://videos.streetfire.net/video/6024e70a-9390-4ae9-8470-980a00f132ff.htm

 

Prøv dette med noe annet enn en STOR V8.....:thumb

 

For de som bare rister på hode av detta klippet...

Kan noen vise meg en japsebil som har 2000 hester, som du kan kjøre cruising i gatene med og samtidig gjør 7.50 på stripa, bare spør jeg...(da snakker jeg ikke om superbiler til 5 mill++)

 

Ellers liker jeg det meste som har med bilhobbyen å gjøre! (uansett bil og motor)

Men jeg har kjørt etter både evo7 og imprezar i byen med min big block impala. å det er ikke de dyraste bilane folk ser etter...

1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30,

1968 Chevrolet Impala,

,1937 Willys overland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åjaja, men trodde ikke toyota CAMRY var en truck jeg =P

Nå behøver dere ikke krangle mer om dette:heyyou:

Søk på nascar.com hvis dere vil ha mer info, til dere tullinger som mener at disse bilene går bare rett frem og litt til høyre burde sette seg ned og se på et helt løp og spesielt neste søndag på viasat sport 3 kl 19.00 og husk mens dere ser at disse bilen er bygget etter et regelverk som er så langt fra turingcar reglementet som du kan komme. Motorene er bygget etter gamle prinsipper etc. rett og slett brutale krefter som skal takles uten all verdens abs, antispinn, etc,etc...........

 

camry.384.jpg

NASCAR and Toyota announced Monday the manufacturer's plans to expand its racing program by competing in the Nextel Cup and Busch series starting in 2007, fielding the Camry model.

 

The expansion will follow three years of Toyota competing in the Craftsman Truck Series, and will result in all three of NASCAR's national series having four manufacturers competing, as Toyota will join Chevrolet, Dodge and Ford.

"NASCAR welcomes Toyota to the greatest auto racing in the world," said NASCAR chairman and CEO Brian France, who made the announcement at NASCAR's Research and Development Center in Concord, N.C.

 

"Toyota's entry into the NASCAR Nextel Cup Series and the NASCAR Busch Series is good for drivers, teams and the fans. This move provides for even more intense competition on the track between drivers and manufacturers, which will provide more excitement and fan interest. Toyota's entry also provides more options for drivers and teams, which will increase the competition between manufacturers."

 

"It's a great pleasure to announce Toyota's entry into the NASCAR Nextel Cup and NASCAR Busch Series with the Toyota Camry," said Dave Illingworth, senior vice president and chief planning and administrative officer for Toyota Motor Sales, U.S.A., Inc.

"Next year, 2007, will be a special year for Toyota in more ways than one. Toyota will be celebrating its 50th anniversary in the United States, and we will be joining the NASCAR Nextel Cup Series, America's premier racing series.

 

"Toyota has been an important part of the U.S. motorsports community for almost 25 years. We've competed and won in different series and on tracks across America. Toyota drivers and teams have won championships in a variety of different series. But, if you want to compete against the best in America, that means NASCAR.

 

"We look forward to February of 2007 when the green flag waves to start the Daytona 500 and the starting lineup features the Toyota Camry."

Illingworth, who joined France in making the announcement, said more information -- regarding possible sponsor and driver lineups -- will be released Tuesday night, during a media gathering at Lowe's Motor Speedway in Concord.

This year, Toyota is celebrating its 24th year of participation in American professional auto racing. Toyota drivers and teams have won championships in IMSA, CART, IRL and off-road racing. They have won such historic events as the Rolex 24 at Daytona, the 12 Hours of Sebring, the Baja 1000 and the Indianapolis 500.

 

Toyota moved into NASCAR in 2000, fielding the Celica model in the Goody's Dash Series. The following season, Robert Huffman gave Toyota its first NASCAR victory, at Kentucky Speedway. In 2003, Huffman gave Toyota its first NASCAR championship by capturing the Goody's Dash title.

 

In 2004, Toyota entered the Truck Series with the Tundra -- in the process becoming the first new manufacturer in one of NASCAR's top series in more than 50 years. In two seasons of Truck competition, Tundra drivers have recorded 13 victories and 18 poles.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det SVIR godt i hjerterota å se en toyota i et slikt anntrekk!

Det er vel endel milioner fans som har det på den måten ja, det snakkes mye om Toyota, med Harvik som en av førerene under løpene som går på viasat, men sett på en annen side er det jo fint med flere bilmerker som deltar ikke bare Chevrolet :m'm: ,ford og dodge tenk og ford kjøper dodge så er det kun chev og ford tilbake, det er faktisk gøy med masse biler på banen, bare chevrolet vinner:m'm:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår