Gå til innhold

Mitt lille langtidsprosjekt

Ranger emnet


Jetta85

Anbefalte innlegg

  • 4 months later...
  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 weeks later...
du må legge mere ut bilder av glise ditt. Fader å fin og gjenomført bil, dritt bra :P

 

takk for det :)

Er ikke helt årstida for bilder nå, men den står og koser seg på varmekabler hvertfall ;)

 

Skal ta noen bilder når jeg får gjort mer igjen.

Kobla el-vinduer foran, men vinduene kræsjer med audihåndtaka på vei ned. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre med det..

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg sett så alt for mange jettaer i her i norge men tror jeg kan påstå dette er noe av de fineste og mest strøkene i norge :) hvor mange år tok de og hva ble sluttprisen om jeg får spørre ? :) send gjerne pm hvis du ikke vil gå ut med der "offentlig"

 

Tusen takk for det :)

begynte som man ser i starten her "litt" feil, så kom liksom ikke i gang med det første. Dette har vært et læreunderveis-prosjekt så har vel brukt 3år nå, og den er fortsatt ikke ferdig :D nå skal det sies at jeg ikke akkurat har stresset ;)

Sluttprisen tør jeg ikke regne på :)

 

Hvor fikk du disse Dørtrekkene til bilen? :)

 

Originale dørtrekk lakket svart ;) bør være lett å finne på høggern ;)

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke peiling på noen som kann ha en hel plate som går i rundt skilt lysa?. Kaller den skilt plate jeg. Min er ødelakt. Men greier ikke å skaffe en hel en :( . Digger jettaen din!! :)

 

Begynner visst å bli sjelden vare.. Tmtuning hadde det hvertfall før. Du kan jo sende en mail og høre med de. Ellers så er det bare å følge med på ebay og ta en tur til høggern ;) Du kan jo også høre med norsk bildelesenter. De har ofte delebiler.

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 3 months later...

Takk :) LB5R

 

Absolutt på tide med en liten update.

Har hvertfall fått 16v'n til å gå reint. Tror grunnen til at den ikke gikk skikkelig var en matepumpe fra biltema som matet trykkpumpa. Byttet denne ut med nytt tankarmatur med pumpe i tanken. Ellers bytta jeg også tenningmodulen, coil, tennkabler/deksel og annet småkjafs. Byttet også hylsene og alt rundt dysene, da dette var helt morkent. Så pusset jeg opp motoren litt. Litt mer opprydding trengs, men det ser absolutt bedre ut nå enn hva det gjorde før :)

 

IMAG0161.jpg

208046_10150153889276557_557401556_7174643_888864_n.jpg

219069_10150153889686557_557401556_7174648_7465694_o.jpg

 

Har "plastsveiset" g60bredderne bak sammen med skjørtet. Skjørtet var jo for kort siden jeg brukte frambreddere bak for å få lik bredde på buene foran og bak. Tettet også bredderne i bunn siden de måtte forkortes. "Plastsveisinga" er ikke akkurat strøken, men gjort etter beste evne med en gassbrenner og et skrujern :p

 

IMG_7429.jpg

IMG_7415.jpg

IMG_7408.jpg

 

Ellers solgte jeg bøttestolene til fordel for et fire&ice interiør. Jeg syns hvertfall fargene stod skikkelig i stil til fargen på bilen :)

 

IMG_7422.jpg

IMG_7423.jpg

IMG_7426.jpg

 

Søt? :lol:

IMG_7406.jpg

 

IMG_7396.jpg

IMG_7405.jpg

197800_10150098144666557_557401556_6905096_7869849_n.jpg

 

Sammen med bruksbilen :)

217198_10150153892656557_557401556_7174688_7846986_n.jpg

Volkswagen - das Auto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår