Gå til innhold

Lotto reklame

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by 964C2

...

( kopiert fra det tidligere nevnte forumet)

 

( Då var man hemma igen efter filminspelningen som Viktor här på forumet tipsa mig om men men.... Inget att rekomendera om man är rädd om bilen de fattade inte att man inte skulle kladda på den och att Alu golv mattor var dyra!!!!! Klampade in i min goffe med full Tv utrustning och grusade ner och gjorde fula jack i mina sprilans Alu mattor "Såg ut som slippade med våt slippapper" Fick till slut några av filmtemet att fatta att så gör man inte!!! Så då fick jag extra mycket pröjs =) Så nu får jag köpa ett par nya (Både fram och bak) så om nån vill ha sprillans nya fast med repor i så kan han få alla för en 500kr Får ju f*n riva ut hela inreddningen för att tvätta de svarta täckmattorna =(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( och allt som var klart för Bug Run!

 

)

 

 

 

Da spør jeg meg selv:

 

1. Hvorfor tar man ikke ut de hersens alumattene før man begynner filmingen..? Eller hvorfor låne ut bilen i det hele tatt??

 

2. Hvor praktisk er det å ha slike alumatter når man er livredd for å få riper??

 

3. Blir en gammel golf bedre og penere med senking og alumatter??

 

4. Hvorfor ser jeg stadig vekk senkede golfer og corradoer som spretter bortover gata..? Hvorfor ofrer man sikkerhet, praktikalitet, penger, komfort etc på å senke en vanlig "ola nordmann" bil? Blir en standard bil plutselig sportsbil med senking? Står puslete 120hk i samsvar med ønsket om å lage sportsbil?

 

5. Går verden under om de "svarta täckmattorna" blir lortiga?

Er ikke en bil til å brukes da..og da spesiellt en vanlig bruksbil a'la golf?

 

 

jeg fortstår meg ikke på riceboy/ VW fenomenet... men det er mulig at jeg bare er gammeldags..

 

Hvis du er skikkelig "cool" så kan du skrive en mail til bileieren og spørre ? (eller ta det på forumet du sakset dette fra.)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

 

 

:D For det første er det en morsom bil å kjøre,

Den er lett å mekke på.

Ligger bra på veien og enda bedre når den blir senka.

Lett å få tak i deler.

Golf Gti er en pen/tøff bil.

Pluss at den er liten og lett så den går bra selv med 120 hk.

På 80 tallet ble Golf best i en test mellom Golf 16v og Porsche.

Eller så kan de som lurer på hva det er med Golf lese denne artikkelen og kjøpe seg en Golf og prøve ;)

 

Hadde vært morro å sett testkriteriene på den testen. Bakseteplass er vel det eneste som er bedre i golfen?

Eg har og testet disse to og da vant Porsche. :D

 

Ellers har du mange gode poeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å bli temmelig fed up med et prosjekt på jobben, derfor måtte jeg få ut litt aggresjon idag.. men ingenting var egentlig vondt ment mot noen ..

 

har en kamerat som er helt VAG frelst.. og han får ofte gjennomgå.. men han er forsåvidt like frekk tilbake..

 

men dog, jeg ler hver gang en golf spretter bortover forbi garasjen min... det kan umulig være komfortabelt inni de bilene?

Gir nok en mere direkte kontakt med veien..så lenge veien er slett..

 

egen erfaring tilsier at lave biler ikke alltid er like praktiske.

 

Selv ville jeg benyttet en golf som en ren bruksbil, dersom jeg hadde en golf da. Ellers er det greie nok biler det, og så finnes det jo et stort antall av de.. så delepriser etc er sikkert bra.

 

har kjørt golf 1, 2 og 3 ... men jeg synes egentlig ikke at det var noe spesiellt med de.. helt greie kjøreegenskaper for folk flest. Har bare sittet på i golf 1 gti ( en trafikkfarlig skranglekasse) og en kamerat har en golf2 gti ( med store rustangrep i bakluken), men har ikke kjørt disse selv.

 

Har montert alarmer og stereonlegg i noen golfer, ble litt skuffet over det elektriske anlegget. utover det så har jeg ikke skrudd noe på golf..

 

 

 

Det som er viktig er at man kjører/ holder på med det som man føler for.. uavhengig av hva andre sier. (så lenge det er "lovlig" da!!)

Men husk at dersom noen snur seg etter bilen din så er det ikke nødvendigvis fordi de synes den er kuul eller at de er misunnelige.. det kan like gjerne være at de ler av deg eller blir brydd av technomusikken eller motorstøyen.

 

 

mulig at jeg ender opp med en golf selv... er ikke rik.. banken står for pengene...

 

 

 

 

Men jeg fikk da til en diskusjon og fikk ertet VAG litt, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

964C2: Jeg ble ikke fornermet over det du sa, jeg skjønte at du sa det mest for å fyre opp diskusjonen litt. ;)

Jeg mobber jo de som kjører "riskokere" selv men jeg har ikke noe i mot de bilene. Jeg bare synes det ser litt teit ut med kjempe stor spoiler på en Honda med en liten symaskinmotor i :D

(Til alle dere som kjører Honda med stooor spoiler, dette er ikke ment som kritikk bare min personlige mening ;) )

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

964C2: Jeg ble ikke fornermet over det du sa, jeg skjønte at du sa det mest for å fyre opp diskusjonen litt. ;)

Jeg mobber jo de som kjører "riskokere" selv men jeg har ikke noe i mot de bilene. Jeg bare synes det ser litt teit ut med kjempe stor spoiler på en Honda med en liten symaskinmotor i :D

(Til alle dere som kjører Honda med stooor spoiler, dette er ikke ment som kritikk bare min personlige mening ;) )

 

det har vært litt stille her de siste dagene, og nå begynner jeg å sakte men sikkert gå inn i feriemodus så jeg surrer endel rundt på nettet ... skal bare jobbe tirsdag t.o.m torsdag neste uke, og så skal jeg feriere noen uker!! JIPPIII!

 

Bodde i San Jose og senere sør for Oakland frem til august ifjor... skal love deg at det var mye riceboys og stylede vw'er der borte.. Ekstremt mye smakløst, men en del kuult også..

Endel av de feteste japse sportsbilene der borte også, gøy å kjøre trafikklys-dragrace mot de.. måtte bla. se meg slått av en eldre subaru.. den gikk sinnsykt bra...

ja, og så var det jo stadigvekk noen fete ferrarier å henge seg på.. en av naboene hadde en rå viper gts!! Og så kjørte jeg omkapp med en ferrari til jobben sånn annenhver dag..

dessverre så koster slike kunstverk skjorta (og en arm og et bein), oxo i USA Silicon valley er vel et paradis for bil og motorsykkelinteresserte.

 

En golf el. lignende er vel et billig og greit utgangspunkt dersom man vil lage en personlig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Originally posted by le0n

er ikke det Golfen til Polizei her på forumet da?

Se bilder på den tråden på Golf forumet som går ut på og vise innsiden av bilen sin :D Eller er det bare meg som ikke har fått med meg at dette står tideligere i tråden?

 

 

Det er den grønne Golfen til Polizei ja.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår