Gå til innhold

Turbo sats til is 200`??

Ranger emnet


TurboFord

Anbefalte innlegg

hei noen som veit hvor e kan få kjøpt komplett turbo bygge sats til lexus is 200 ell?

det vet jeg veldig godt. Min bil står i England og får turbo nå. SMERTEFRI prosedyre, sleng meg en PM med msn din, så legger jeg deg til for en prat dersom du er interessert

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
det vet jeg veldig godt. Min bil står i England og får turbo nå. SMERTEFRI prosedyre, sleng meg en PM med msn din, så legger jeg deg til for en prat dersom du er interessert

 

Hei, eg villa satt pris på om du kunne tatt dj tida til ein prat en gang... Mvh Lykkelig Is 200 eigar (men har lyst på meir hester..)

 

Ole_Bowl@live.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 months later...
hei noen som veit hvor e kan få kjøpt komplett turbo bygge sats til lexus is 200 ell?

 

Jeg kan hendvise deg til Prolex i Storbrottania.

dem skal vist være helt rå på turbobygg ;)

 

men en annen side av saken er jo om BT godkjenner bilen i Norge?

Noen som vet om dette er mulig?

00' Lexus IS200 TTE (bruksbil)

92' Toyota Carina E 2.0GTi (prosjektbil)

94' Toyota Carina E 2.0GLi (solgt)

99' Toyota Corolla 1.3Luna (solgt)

01' Yamaha MountainMax 700triple (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det har jeg lurt litt på og egentlig og i teorien burde det jo eeeeegentlig gå ann såsant du bare trimmer rundt 50-60 hester og holder deg under 216 tror jeg det er du får med kompressorkitet fra tte. Da burde det jo gå ann siden bilen er jo laget så den skal tåle det med tanke på bremser og bil generellt i tillegg til at TTE kompressorkitet hvertfall er mulig å godkjenne. Men det er vel som det pleier å være med sånt i norge og da er det helvette å få godkjent såsant du ikke får tak i masse papirer fra toyota/lexus og evt fra tuv

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår