Gå til innhold

hallo? er det ingen citroen entusiaster her?


frank1982

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Er så "sprø" at jeg kjører CX:angelsmili:

 

Jeg har:

-En Vert Tamarin 80' CX Athena med 2,0 forgasser og 85.500 km!(u/skilt).

-En Svart 79' CX Athena som det står en veldig utslitt 2,5 Diesel i... Skal sette en annen Diesel i den.(u/skilt).

-En Grå 89' CX 2,5 TRD Turbo 2 Break med Turbo 1-motor i... Kollisjonskada og Kondemnert (delebil u/skilt).

 

Kjører til daglig:

-Grå 87' CX 2,5 TRD Turbo 2 Break med 324.000km and counting.(Pappa sin egentlig).

 

I tillegg har pappa stående/i drift:

-Rød 87' CX 2,5 TRD Turbo 2 Break med nermere 410.000km and still going strong (står i garasjen og venter på "ny" dieselpumpe).

-Hvit 90' CX 2,5 TRI Break som er bygga om til 2,5 D (u/skilt).

-Grå 91' CX 2,2 TRE Break. Karr. er gått 170.000, motor; 70.000 (langtidsprosjekt u/skilt).

-Mørk Grå 86' TRD Turbo 1 Break (henta i går) med gåen toppakning og topp, men sinnsykt lite rust. (u/skilt).

 

Delebiler:

-Mørk Grå 86' CX 2,5 TGi Aut. Break, Km stand ca 170.000 (aut kassa røyk) Veldig lite rust.

-Mørk Grå 86' CX 2,5 TRD Turbo 2 Break (parkert pga rust).

-Hvit 87 CX TRD Turbo 2 Break med over 425.000km. Parkert pga km.stand.

79' CX Athena m/25 Turbo-D og GTI-kasse

*Bruks-glis*

80' CX Athena i orginal stand og 85.000 km!

85' CX 25 GTI Turbo (serie 1) *Tilnærmet strøken sommerbil med 62.000 km!*

89' TRD Turbo Break *fjellvegg-offer, og nedgradert til donor...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten en 97 Saxo 1,6 automat som bruksbil.. Men syk som jeg er i hodet, saa skjer det sikkert no med den fremover.... Maa bytte dempere etc pga at jeg subber paa e18 med originalt.. Og har faatt ny jobb etc, saa kjoper vel senkesett og 15 evnt 16 gjennom jobben vel... Saa faar man se hvor fin bilen blir lakkert etterhvert... Er jo kun en bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvordan står det til med turboprosjektet?

 

jo da.. sliter noe veldig med å få tomgangsventilen til å harmonere med haltech`en. men har vært ute å kjørt og det går sykt (synes jeg da) sliter litt med å få feste kan du si.

I`d rather push an Audi then drive a BMW

 

94 S4 STV

88 bx turbo diesel

88 bx GTI 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår