Gå til innhold

Min saab trinn for trinn

Ranger emnet


-rasmus-

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har kjøpt meg en 84 mod. 2.0 l saab 99. Den er i topp stand. Litt rust, clutchen er litt slitt. Noe som bare blir morro å fixe på =)

 

Bilder og slikt kommer senere.

 

Noen som eventuelt har noen nyttige tips og komme med?

 

clutchen tar 10 minutter å bytte...

 

deilig bil... selv om girkassen er noe søppel...

så vær forsiktig med den...

 

ellers så er det bare bra...

 

å så må jeg si:

:pics

eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!!

Øl er også greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til bilder...

Her er godkjærra mi =) Felgene er ikke skrud på enda, derfor ser det litt rart ut.

i146960753_55115_2.jpg

 

17" felger som er 7" bred. Dekkene som sitter på er 215x40...

i147368467_27917_2.jpg

 

Vurderer sterkt å sette på en spoiler, men har enda ikke funnet den som passer best. Noen forslag?

i148356786_61735_2.jpg

 

Har tenkt å lakere den til denne grønnfargen(den på bildet), har ikke halt funnet ut fargekoden til den. håper på litt hjelp.

i145611780_80840_2.jpg

 

Har også hørt at man kan få en bra motor for en liten penge i sverige. 200 hk :D

Så ved neste lønning så blir det en tur for å se hva våre svenske brødre har å tilby =) noen som har hørt noe annet? eller har en saab motor å selge så gi beskjed. Har et sterkt ønske om å få til å kjøre ifra kameraten min sin Bmw 325ix med 170 hk...

 

 

 

Vil gjerne ha noen forslag til hva jeg kan gjør med kjørra mi =) fyr løs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rasmus og velkommen til forumet!!! fin kjerre det der ja.. hvit er jo verste fargen, så det gjør seg med litt ny lakk!!;) Som du ser på bildet du har funnet, er den senket.. din står jo på stylter nå, så litt senk hadde ikke vært ille.. så vidt jeg vet er eksospotta på doningen like stror som en flasketut.. ville gjort noen modifiseringer der:);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei rasmus og velkommen til forumet!!! fin kjerre det der ja.. hvit er jo verste fargen, så det gjør seg med litt ny lakk!!;) Som du ser på bildet du har funnet, er den senket.. din står jo på stylter nå, så litt senk hadde ikke vært ille.. så vidt jeg vet er eksospotta på doningen like stror som en flasketut.. ville gjort noen modifiseringer der:);)

 

Takk takk, setter pris på alle svar Magnus ;) skal ta det med i betraktingen, kommer bort til deg nå jeg... slik at jeg kan evaluere kjærra di også ;) som dere kan finne her.. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du får tak i en saab 9000 turbo motor! Så trur jeg det holder med å dra fra en 170 hk uten turbo, de gamle 9000 turboene har jo høytrykks=) Så det skulle ikke bli noe problem=)

 

Passer de da? Litt modifisering vel?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår