Gå til innhold

Min saab trinn for trinn

Ranger emnet


-rasmus-

Anbefalte innlegg

Hay... fikk lappen for ei uke sida. Til nå så har jeg greid å får fartsbot (fotoboks, 64 i 50 zone) og krasja bila til mamma (annslått skade på 42000 kr) Dyrt å ha bil... uffh... Mens min bil er snødd ned i snøen og bare venter på litt godvær slik at den kan bli sveiset...

 

Kjipt... Har ikke ord for det der. :(

Anders Haugen Club Honda Norge

 

http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

planer for når den skal være ferdig da? min har bare stått i gårdsplassen i et halvår snart nå! hehe andre prosjekter tar også tid desverre =/

Joa, planen er et Saaben skal være ferdig i desember en gang. Holder på å setter opp en garage sik at jeg kan starte med restureringen snart :)

Den ska seinest vær ferdig til jul :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Joa, planen er et Saaben skal være ferdig i desember en gang. Holder på å setter opp en garage sik at jeg kan starte med restureringen snart :)

Den ska seinest vær ferdig til jul :P

 

Cool! skal selv begynne med div småting over helga nå! montering av kaldstartsdyse (noen som har noe peiling, så motas alle tips med stor takknemlighet) dumpventil, og kanskje en intercooler i fronten HVIS ikke så alt for mye kapping må til..

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har vertfall fått et helt annet perspektiv på tid. Alt som virker kjapt å få gjennomført, trenger abselutt ikke å være det. Litt små lei nå. Bila er ikke ferdig og kommer sikkert ikke til å være det før om ja, kanskje 2 månder... Alt kommer ann på hvor kjapp pappa er. Men som jeg har erfart tidligere så tar det vell enda lengre tid... LEI LEI LEI LEI LEI LEI LEI LEI LEI =0 UFFF...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Vil bare si at nå er bila på veien med helt ny front, der alle slitedeler foran er byttet. Karoseri er oppstivet og motor rommet er sandblåst og lakkert. Motoren er også overhalt, samme er brenser, håndbrekk, og alle forstillingsdeler er sandblåst og lakkert. ser ganske strøkent ut. har også kjøpt dekk og felg(dekkene er godkjent til 270 km/t) Bilder kommer om litt...

 

PS: neste prosjekt er å gjøre akkurat det samme med bakparten = sportsbil (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, gleder meg til å se bilder.

 

Jeg mye begynne å restaurere og900 min ettervært jeg å, hadde et lite uhell her i vinter :( pluss at jeg egentlig skulle ha begynt på begge 96ene :S

'75 Saab 96 v4 Rallybil

'80 Saab 96 V4 Jubileum

'88 Saab 900 Aero

'90 Saab 900 Aero

'96 Saab 9000 Aero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fatter dreiv en del med disse bila på tidlig 90tall, å den ene han hadde syntes jeg var meget tøff, han la i turbomotor å hadde en porsche vinge bak på den å de var faktisk meget pent:) men så etter hvert tokk han til sunt fornuft å fikk sansen for volvo:D hehe, stå på:D

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår