Gå til innhold

NBS passaten

Ranger emnet


Dimmu87

Anbefalte innlegg

Men hva slags motor sitter det egentlig i bilen? Har aldri fått med meg det, og hvor mye effekt det egentlig er. Med den stilen som er over bilen, så burde det jo være litt krutt under panseret også for å forsvare resten.

 

Fjerne vingen og dekoren så blir det jo penere, men da syns jeg sølv blir så kjedelig med så mye styling. En annen farge hadde også gjort seg. Og sist, men ikke mins, svart netting.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men hva slags motor sitter det egentlig i bilen? Har aldri fått med meg det, og hvor mye effekt det egentlig er. Med den stilen som er over bilen, så burde det jo være litt krutt under panseret også for å forsvare resten.

 

Fjerne vingen og dekoren så blir det jo penere, men da syns jeg sølv blir så kjedelig med så mye styling. En annen farge hadde også gjort seg. Og sist, men ikke mins, svart netting.

 

 

1.8T med Kn filter og dump, tipper på en SKN chip også....

2002 Vw Passat 1.9 TDi Highline

1989 Audi 90 2.2 20V Turbo Quattro

1967 Vw Boble 1303 S

(x)1997 Vw Passat 1.8 Turbo

(x)1990 Audi 90 2.3 ABT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkarslig motor i en bil som ser sånn ut..

 

Mye bedre å bygge en kul bil som man kan glede seg over fra dag 1 mener nå jeg da. Så kan man gjøre mer med motor når det passer. Ettersom jeg har hørt skal det være ca 250 hk i Passaten, så SÅ dårlig motor er det ikke.

 

Altfor mange bileiere som kun tenker på motor og kjører rundt med gamle røtne Forder, Opler, Golfer eller Audier med billige kantkjørte felger, stygg lakk og småbulkete i påvente av å få igang motoren...noe som tar tid når man bruker hele budsjettet på motordeler ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 years later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår