Gå til innhold

burning pick up`s!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

en trekker som ikke burner ??? hva er det. 430 hk og sånn ca 100 kg over bakhjula. dummeste jeg har hørt. da må du lime fast dekka på asfalten eller noe. nico er ei rææv! ikke snik deg unna roger, jeg vet du mener det samme!

navara 04

passat 95

caravelle 88 syncro

caravelle 89 coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Utvilsomt en flott stilling! :) Av og til skulle jeg ønske jeg bare kjørte varer, en så ansvarsfri livsstil er deilig!

 

 

Det e så word! Om DarkLight noen gang går til helvette skal jeg jobbe på TBS, ha NULL ansvar og etter kl 16:00 skal jeg ikke ofre en eneste tanke på jobb. Det hadde vært vanvittig deilig enkelte dager...

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Det e så word! Om DarkLight noen gang går til helvette skal jeg jobbe på TBS, ha NULL ansvar og etter kl 16:00 skal jeg ikke ofre en eneste tanke på jobb. Det hadde vært vanvittig deilig enkelte dager...

 

det hadde du ikke fått hos tollpost! hehe.. hvertfall ikke som sjåfør :D

muligens om du kjørte conteiner biler men.. ikke med distribusjon! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

033 er vel den eneste avdelinga som gjelder? det er der vi sitter å hører på captain jack på en fredag ettermiddag mens vi sitter på forumet. livet er herlig :D

 

countryfestivalen i helga roger?

 

 

skulle, men gjett hva.. JEG GIKK TOM FOR PENGER!!

ergo, null countryfestival form eg.. i år og!! faen! :(

men neste år.. da ska du se.. hehe :) da blir det en 3-5 uker lang festival åp meg :D hehe.. i usa! (road trip! hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår