Gå til innhold

X-Cell: Crazy Combo prosjekt

Ranger emnet


X-Cell

Anbefalte innlegg

lotus 12" er jo da en bedre sub.. det kan jeg jo lett si.. :) men peerless er jo også en meget bra modell.. prisen tatt i betrakning.. :) nå syns jeg det spiller godt i massevis dette.. :)

 

forer dem med Dynabel sin BF 2502..http://www.mamut.com/dynabel/subdet380.htm

 

2x250w 4ohm.. eller 1x850w 4ohm.. jeg kjører den brokoblet i 2ohm.. :) og det skal være sagt at peerless er meeeget lettdrevene.. :)

 

mulig jeg tar steget opp til lotus til neste sommer.. men får se.. ;)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du hadde nuh hvertfall ikke klart d. så sånn e nuh d!

 

Å bytte over to elementer? :D Hvorfor brukte dere ikke subkassen du fikk av meg? Eller var den 10"?

 

hehe.. hmm.. snodig da at du stadig har sport oss begge om hjelp utallige gang når det gjelde stereo da? hmm.. :fucku

 

bullshit my :ass

 

Har vel fått hvertfall like mange henvendelser anngående div andre ting fra dere to, så så.. :)

 

Bra forsterker den der dynaBel'n.. Lurer på om den driver bedre enn BF4501..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bytte over to elementer? :D Hvorfor brukte dere ikke subkassen du fikk av meg? Eller var den 10"?

 

 

 

Har vel fått hvertfall like mange henvendelser anngående div andre ting fra dere to, så så.. :)

 

Bra forsterker den der dynaBel'n.. Lurer på om den driver bedre enn BF4501..

 

hendvedelser fra oss? tviler på at vi har spurt DEG om hjelp til å koble opp anlegg.. eller fixe lys eller fixe uansett.. :P men det er nå så.. :offtopic

 

tror nok denne er hakket bedre enn 4501, og jeg har hatt 4501 så.. :P

 

lyd messig er den i allefall MYE bedre..

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.. en liten update.. forsterkern har vært oppe og fått loddet over noen dårlige loddinger..

 

21072006063.jpg

 

sånn ser den ut innvending.. ganske så pen sak.. ;)

 

på di røde merkene står det noe bullshit om at garantien forsvinner om man åpner den.. :eek: hehehe.. like i care?

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår