Gå til innhold

MAN 8x8 krok (Forsvaret)

Ranger emnet


rebellion

Anbefalte innlegg

Ivecoer? Hvordan ser disse ut?

Ja, skjønner ikke hva ledelsen i forsvaret driver med. Lese om de forta i vi menn. Forsvaret bygde også ny flyplass på gardermoen til en milliard tror jeg, så har de funnet ut at det egentlig er for mye sivil trafikk der, og nå vil de ha rygge, men rygge skal jo bli sivil den også

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Whey, godt med svar på tråden jo.

Kjenner igjen et par her :D

 

Savner virkelig MAN'en, eller hva Stefan? :P

 

 

(jeg er Bendiksen, OVSKP, Tr. 2 - 2005/2006, dimmitert nå da)

 

mm, iallefall nå som jeg ikke kommer opp til meg selv fordi det er så glatt ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

For glatt? Hehe, er jo ikke snø her engang.

Men jeg har jo tre videotaper fra tjenesten, og blir så sinnsykt nostalgisk av å se på filmene. Driver å redigerer nå, så regner med å få et ferdig produkt i løpet av et par uker :D

Jeg fikk siiiiinnsykt lyst til å kjøre MANen nå ihvertfall. Det hadde eid i bystrøk! (den eier jo overalt da)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER på skjold nå... kjrøer rundt i M113 stormpanservogn. Og jeg har heller ingen spesielle problemer med vinterføre' date=' kommer fram overalt! eneste er at man kommer sidelengs i hver svng, men det er jo bare fett! drifter rundt:D f... til artig leketøy!![/quote']

 

Prøv en skikkelig stormpanservogn du..CV90...så skal du fåkiddie merke fremkommelighet og motorkraft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For glatt? Hehe, er jo ikke snø her engang.

Men jeg har jo tre videotaper fra tjenesten, og blir så sinnsykt nostalgisk av å se på filmene. Driver å redigerer nå, så regner med å få et ferdig produkt i løpet av et par uker :D

Jeg fikk siiiiinnsykt lyst til å kjøre MANen nå ihvertfall. Det hadde eid i bystrøk! (den eier jo overalt da)..

 

Send meg en kopi av dem, artig å ha ;)

BMW M3 Turbo

X - Nissan 200sx s14a Racing Edition
X - BMW E30 325i
X - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nm
X - VW Golf II GTI 16v - Theo
X - Aprilia Rs 125ccm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en skikkelig stormpanservogn du..CV90...så skal du fåkiddie merke fremkommelighet og motorkraft

 

Det råeste jeg har kjørt jo seff leo 1! Det var HEELT konge!!! det er heftige saker... CV90en hører man nesten ikke på tomgang en gang... Lyden i leo1 er jo helt syk. TIl og med to takteren i M113en vogna har råere lyd enn cven, faktisk ganske grom også, men viberasjoner i bakken slik som leo er det seff ikke.

Man kan faktisk svømme med M113, og fremkommeligheten er nesten like bra som cv90 med tanke på stigninger, helninger også videre... Har kjørt i enkelte bakker med M113 som er helt sykt bratte

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER på skjold nå... kjrøer rundt i M113 stormpanservogn. Og jeg har heller ingen spesielle problemer med vinterføre' date=' kommer fram overalt! eneste er at man kommer sidelengs i hver svng, men det er jo bare fett! drifter rundt:D f... til artig leketøy!![/quote']

 

 

ikke det at jeg har noe med det! men man leker seg da ikke slik med et kjørety til x antall laken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår