Gå til innhold

Sykeste Trans AMen jeg har sett!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

mye mulig jeg har utalt meg om ting jeg kanskje ikke hadde peiling på her ;) men generelt så føler jeg at de fleste amerikanere er store/tunge samtidig som de funker best rett fram... men selvfølgelig... de kan ha sine modeller også som har bra understell med diverse krengnings stag osv... men ville nok tro en stuck integra hadde tatt en amerikaner greit på svingete vei...

 

Spør om det samme som i stad: Har du noen gang kjørt en 3gens trans am eller camaro (eller noen annen form for amerikansk muskel/sportsbil for den sags skyld)

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spør om det samme som i stad: Har du noen gang kjørt en 3gens trans am eller camaro (eller noen annen form for amerikansk muskel/sportsbil for den sags skyld)

 

ikke kjørt noen 3 gens transam. men mustang fra slutten av 70tallet og 80 talls corvette... de har jo motor og alt det... men følte den gang de føltes for tunge...

 

men blir feil når jeg sammenligner med en 98 integra som jeg hadde tidligere som er bygd for bane...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare lurer her, 1.gen går fra 67 til 7x, 2. gen går fra 7x til 80-81, 3. gen går fra 81-82 til 9x! eller er jeg på bær tur nå?? hehe

husker ikke helt alt det der..

men, annyway, polly sin bird er bare råååå!

sto 30-50 cm bak bilen jeg en gang, når han sto på start linja! hehe.. tro det var et fint brøl å høre på eller??

av og til er det gøy å ha bodd i bergen!

btw, polly sin bil går bra i svinger og den! ikke beste, men bra.. han har modda en del ting på bilen.. ikke bare motor! :)

 

:respect

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjørt noen 3 gens transam. men mustang fra slutten av 70tallet og 80 talls corvette... de har jo motor og alt det... men følte den gang de føltes for tunge...

 

nyere enn 78? Foxbody har jeg ikke pr0vd, men 74 til 78 var det Mustang II, og den var liten og lett, hang godt i svinga, akslingene fra den er vist ganske saa populaere til aa oppgradere eldre eller nyere mustang for grep, synd mustang II'eren mangla motor istede :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke helt på bærtur da azza :)

flott å se at litt av hvor ulike gen. er fra har synke inn hvertfall :) hehe

 

nopp du var ikke på bærtur nei! er litt vanskelig å holde styr på alle generasjoner innenfor amerikansk bil.

 

Det som er litt artig med trans am/camaro er at bilene er helt ulike fra generasjon til generasjon, men man ser uansett at det er en trans am/camaro! skjønner du hva jeg mener?? De er ulike, men pokkern så like!

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nopp du var ikke på bærtur nei! er litt vanskelig å holde styr på alle generasjoner innenfor amerikansk bil.

 

Det som er litt artig med trans am/camaro er at bilene er helt ulike fra generasjon til generasjon, men man ser uansett at det er en trans am/camaro! skjønner du hva jeg mener?? De er ulike, men pokkern så like!

 

hadde du spurt meg, så ser det ut som tvillinger.. hehe :)

eneste tydelige skillet (for et utrent øye) er front og bak på de! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi snakker om forskjellige ting her nå cowboy. Jeg mener at forskjellen mellom en 1981 trans am (2 gen) og 1982 trans am (3 gen) er både ulike og like på sin egen måte. man ser at det er trans am uansett.

 

Forskjellene mellom camaro og trans am er jo som kjent front og hekk (og noe i interiør)

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjørt transam selv...mener det var en 83 eller 84 mod... var helt grei i svinga...kanskje en integra hadde tatt en men det er jaggu ikke med no vesentlig mye tror jeg...lenge siden jeg kjørte transamen men så vidt jeg husker var det ikke så værst...måtte kanskje styre den litt pga slakke men det var jo bare gøy! :) skal føle bilen! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår