Gå til innhold

Sykeste Trans AMen jeg har sett!!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den vogna går heeelt sjukt....

 

Jeg satt på i en cosw med 345 dhk og hadde kanskje 160-170 mot

slutten av strekka, da kommer polly forbi i sikkert 200+ og

det ryker bare sååå sinnsykt at vi MÅ bremse for i hele tatt og se noe

som helst... Og vi snakker ikke drifting-øse røyk...Røyk i mange sekunder

etter han slepper gassen..

Pro-charger,n som sitter der har jo kompressor-hus på størrelse med ei svart

murer bøtte og da

Bare og ta av seg hatten.... Nå funker vogna polly....:thumb

952HK / 3 biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå bil, men føler det blir kjedelig når bilen ikke eier kjøreegenskaper i svinger som de fleste andre amerikanere... de blir for tunge...

 

morro rett fram, men det er det...

 

lille venn.. trans am kan se stor å tung ut.. men dem er ikke det.. ;)

 

min 79mod trans am satt noen helt sykt i svinga faktisk.. var råeste stabstag å fjæring som bilen ble levert med.. krenget ikke noe sidelengs.. men "gjynger" jo bak å fram enda.. men det har ikke noe å si.. ;) morro.. litt av sjarmer.. men trans am'n jeg hadde veide mindre enn e36 320'n jeg hadde etter den.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 3 gen trans am sitter som et klistremerke i svingene. har kjørt mange nyere sportsbiler osm ikke kan sammenlignes faktisk. eks 3000 gt og s14.

Trans amen til x-cell veier rundt 1700kg. noe som ikke er ille. min veier 1500 kg som er normalt. med bra vektfordeling og kraftig motor får man en kjempegod sportsbil.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå bil, men føler det blir kjedelig når bilen ikke eier kjøreegenskaper i svinger som de fleste andre amerikanere... de blir for tunge...

 

morro rett fram, men det er det...

 

Blæh amrikanern kanke svinge buhu, Den femi treige Hondaen jeg drømmer om kan hvertfall svinge. Haha. De fleste konebiler svinger bra med krengestag og coilovers. men det er ikke rått pga det. Skal litt mere til. :)

 

Fulgte med 4 runder jeg. Porscha som ligger bak holdt akkurat følge rundt hele banen og ble frakjørt på strekka når TransAmen brant gummi, syns ikke det er så ille jeg. Bilen til polly er muligens litt nesetung. Men det er en artig kjøremaskin da.

 

I fjor regjerte den amrikanske Studebakern Gatebil sommertreffet, kjørte sykt fort i svingene og kjørte fra Klypen Sierra på langstrekka, og den sierraen er vel noe av det raskeste på treffet den.

 

Har forresten aldri sett en rask Honda på Gatebil, samtidig som at det er få amrikanere i Norge som svinger noe særlig bra, så er det få Hondaer med over 150hk i Norge.

 

Er ikke helt amcarfreak jeg. Men den derre at amrikanere er så dårlig i svinger funker liksom ikke helt lengre.

 

Edit: Camaroen min veier 1400 kg på vekta, 55/45 vektfordelig, den er ikke tung. Men den er fra 1967 og har ikke de beste kjøreegenskapene, som biler flest fra 1967.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh amrikanern kanke svinge buhu, Den femi treige Hondaen jeg drømmer om kan hvertfall svinge. Haha. De fleste konebiler svinger bra med krengestag og coilovers. men det er ikke rått pga det. Skal litt mere til. :)

 

Fulgte med 4 runder jeg. Porscha som ligger bak holdt akkurat følge rundt hele banen og ble frakjørt på strekka når TransAmen brant gummi, syns ikke det er så ille jeg. Bilen til polly er muligens litt nesetung. Men det er en artig kjøremaskin da.

 

I fjor regjerte den amrikanske Studebakern Gatebil sommertreffet, kjørte sykt fort i svingene og kjørte fra Klypen Sierra på langstrekka, og den sierraen er vel noe av det raskeste på treffet den.

 

Har forresten aldri sett en rask Honda på Gatebil, samtidig som at det er få amrikanere i Norge som svinger noe særlig bra, så er det få Hondaer med over 150hk i Norge.

 

Er ikke helt amcarfreak jeg. Men den derre at amrikanere er så dårlig i svinger funker liksom ikke helt lengre.

 

Edit: Camaroen min veier 1400 kg på vekta, 55/45 vektfordelig, den er ikke tung. Men den er fra 1967 og har ikke de beste kjøreegenskapene, som biler flest fra 1967.

 

 

mye mulig jeg har utalt meg om ting jeg kanskje ikke hadde peiling på her ;) men generelt så føler jeg at de fleste amerikanere er store/tunge samtidig som de funker best rett fram... men selvfølgelig... de kan ha sine modeller også som har bra understell med diverse krengnings stag osv... men ville nok tro en stuck integra hadde tatt en amerikaner greit på svingete vei...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

polly kjører bilen sin helt fra bergen og hit..

 

når vi kjørte med vanlig dekka og ikke vinterdekk bak i helga, gikk camaroen (98 z28) som ett svin.. det i både svinger og på sletter...

tiden da amcars hadde dårlige kjøre-egenskaper er forbi!

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår