Gå til innhold

Til deg med harry Opel Vectra med aluspoiler og regnr BC864XX - LES DETTE!

Ranger emnet


Överladdaren

Anbefalte innlegg

Denne meldingen går ut til eieren av en bil jeg dessverre spotter altfor ofte. Du er eier av en blå/lilla Vectra med regnr BC864XX med neonlys i hattehylla og ellers mye stæsj fra foliatec-katalogen. Jeg legger ikke merke til deg fordi du har en fin bil, den ser nemlig forjævlig ut, men fordi du kjører forbi leiligheten min i Ullevålsveien nesten hver natt med fjortis-musikk på full guffe, parkerer på Esso og lar steroen stå på og du synes tydeligvis det er tøft å spinne med den sure forhjulstrekkeren din.

 

Så til poenget. Jeg vil sove, ikke holdes våken av din dårlige musikksmak, din spinning og rusing! Gi faen!

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ulovlig å spille høyt musikk etter 23.00 i boligstrøk. Ring politiet du.

Sviddgummi.no

1999 BMW E46 318i 

1999 Nissan 200sx S14a Racing Edition

1983 Golf MK1 Gti Cabriolet 112hk

x 1988 VW Golf MK1 GTi Cabriolet

x 1991 VW Golf MK1 GTI

x 1983 VW Golf MK1 1.6 Cabriolet

x 1977 VW Polo MK1 0.9

x 1982 Ford Taunus Bravo

x 1991 Nissan 200sx s13

x 1991 Honda Accord 2.0 CB3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, well spoken!!!

 

Måtte le når jeg leste denne tråden, selv om jeg ønsker deg all det beste mtp nattesøvnen.

 

Jeg ville kontaktet politiet og bedt de ta tak i situasjonen, selv om jeg er skeptisk til at de vil gjøre noe til handling. Spørsmålet er vel hvor lenge vedkommede står å holder på utenfor hos deg om gangen.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, seriøsitetsnivået her er skremmende lavt.. Ser at mange lar fantasiene sine dominerer de fleste postene her. Hehe.

Når det gjelder råneren, ville jeg selvfølgelig kontaktet politiet. Og når han kjører der hver natt, er det vel ikke så vanskelig å forklare snuten, eller for snuten å oppdage råneren. Det begynner vel med advarsler, og om råneren er for tøff for advarslene er det ikke sikkert han råner så mye lenger.. ;)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår