Gå til innhold

Bent's Omega irmscher edition.

Ranger emnet


Corsa Tuner

Anbefalte innlegg

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koster for mye og tone ruter nå.

Blinket i en boks på tur til Rudskogen gitt, den kosta sikkert samme som toning på hele bilen. he he

 

Hmm... kjipt.. håper ikke boten blir for stor..

 

Toner du ikke rutene selv? Eg kjøper 3M-film.. den e genial.. bare huske å vaske godt først.. lettest hvis rutene e ute.. og hvis du får bobler, e det bare å bruke varmluftpistol på de og skubbe de ut.. koster vel ca 1000,- for film til en stasjonsvogn.. inkl vinduene framme.. eg skal tone rutene mine i ferien.. lys toning på de to fremste rutene og litt mørkere på resten..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i 80sona etter dal før motorveien til oslo. Hadde vell litt under 100km tenker jeg. Kjørt der så mye uten att det har blinka så gadd ikke bremse..

 

Første bota på 14år, så om man fordeler summen ut på antall km blir det ikke ille.

Kommer sikkert en giro i posten på rundt 4k tenker jeg, men er en kammerat som får den siden jeg kjørte bilen hans og han satt på..

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var i 80sona etter dal før motorveien til oslo. Hadde vell litt under 100km tenker jeg. Kjørt der så mye uten att det har blinka så gadd ikke bremse..

 

Første bota på 14år, så om man fordeler summen ut på antall km blir det ikke ille.

Kommer sikkert en giro i posten på rundt 4k tenker jeg, men er en kammerat som får den siden jeg kjørte bilen hans og han satt på..

 

hehe... hvis du lå mellom 95 og 100 får du 3600,- hvis du lå mellom 90 og 95, så får du 2600,-.. men hvis du lå litt over 100 får du 4800,-..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert du får noe engang, hehe, en venn av meg freste gjennom en fotoboks ved Askim i ~120 i 70 sone forrige høst, den blinka, men ennå ikke skjedd noe... Var litt tåke dog.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår