Gå til innhold

Avensis 177hk

Ranger emnet


pettergutt

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og Pettergutt , tror vi har kjørt ved siden av hverandre en gang foran ekebergtunnellen i rushen for en stund tilbake, pleier å titte på veiene om det finnes flere D-cat der ute og hadde en sort ved siden av meg en gang :) .

 

Det er ikke umulig, men jeg er en sløv type som ikke får med meg stort når jeg sitter i kø.....hehe.

Ang. gps har jeg denne orginalt og sitter på toppen av konsollen, kan legge ut et bilde av denne også med tid og stunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har by the way et planer om å chipe min D-cat, bilen er "helt ny", bare 1000km på telleren. Trenger minst 2000 til. Men chip er kjøpt inn, monterer selv. Samme er front fanger, sideskjørt og senkesett. Ang chip, så skulle jeg få 215hk, og 480nm. Bilder skal jeg nok også få lagt ut, må bare få litt styling først... det blir montert om 1,5 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har by the way et planer om å chipe min D-cat, bilen er "helt ny", bare 1000km på telleren. Trenger minst 2000 til. Men chip er kjøpt inn, monterer selv. Samme er front fanger, sideskjørt og senkesett. Ang chip, så skulle jeg få 215hk, og 480nm. Bilder skal jeg nok også få lagt ut, må bare få litt styling først... det blir montert om 1,5 uke.

 

Gleder meg jeg også, ikke minst til hvordan chippingen går:)

 

Hvilken chip er det? Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som gir garanti, se f eks http://www.speedpartsnorway.no, velg Diesel tuning i fanen til venstre, og velg Toyota under modell. Der ligger bilen vi har. Der ligger også vilkårene for garanti. Det "eneste" du må gjøre er selvfølgelig å følge serviceheftet, og hvis noe skjer, skal et nøytralt verksted sjekke, f eks NAF hva feilen skyldes. Cartuning la også med egen TUV godkjenning, og info om garanti, garantien gies fra produsent, hvor forhandler står som lokal ansvarlig. Ulempen med det er hvis produsent nekter. Da er veien lang å gå hvis rettsak.

 

Dette er nok bare en måte å ta en kommersiell risiko på, sjansen for at noe skjer er er jo liten...

 

Dette blir den 4. diesel bilen jeg chipper, alle uten problemer hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår