EspenS 10 Report post Posted February 12, 2007 Hihi, de er jo det.. I fronten, bare at jeg har andre hovedlykter, og du har et par "skjønnhetsfeil" :D Tenker du på no spess? :p "skjønnhetsfeil" kan fikses, og skal fikses! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 12, 2007 Tenker du på no spess? :p "skjønnhetsfeil" kan fikses, og skal fikses! Hehe, tenkte på panseret da:) Litt annen form enn Standard:) Kjøp karbon panseret til Marvil nå, så ordner det seg:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
EspenS 10 Report post Posted February 12, 2007 Hehe, tenkte på panseret da:) Litt annen form enn Standard:)Kjøp karbon panseret til Marvil nå, så ordner det seg:) Det skal være sånn! GTI ;) Neida, er nok ikke selve panseret som er årsaken til det gitt, er en liten bulk som må rettes opp! så hjelper ikke med karbon, selvom det hadde vært tøft! Var innom tanken faktisk! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 12, 2007 Det skal være sånn! GTI ;) Neida, er nok ikke selve panseret som er årsaken til det gitt, er en liten bulk som må rettes opp! så hjelper ikke med karbon, selvom det hadde vært tøft! Var innom tanken faktisk! :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 15, 2007 Jeee, fått meg TV i bilen:D Eller, "INdash" greie, med DVD spiller. Kan koble til Playstation og TV tuner:D Skal koble opp imorra hvis jeg får tid, drar på langtur til Haugesund i helga, hadde vært kult og se på Film på veien:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
thofte 10 Report post Posted February 15, 2007 Det vil jeg å ha!!!!!:) Bare ikke krasj doningen:D Quote Share this post Link to post Share on other sites
EspenS 10 Report post Posted February 16, 2007 Jeee, fått meg TV i bilen:D Eller, "INdash" greie, med DVD spiller. Kan koble til Playstation og TV tuner:D Skal koble opp imorra hvis jeg får tid, drar på langtur til Haugesund i helga, hadde vært kult og se på Film på veien:D Du har fått det ja! Hvor kjøpte du den? hvor mye ga du? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 16, 2007 Du har fått det ja! Hvor kjøpte du den? hvor mye ga du? Hehe, låner den av en kamerat som skal på "ferie" i 2år, så får låne den lenge:) Toppmodellen til Kenwood, kosta 20k ny, ble ikke solgt ny i Norge engang:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 16, 2007 Det vil jeg å ha!!!!!:) Bare ikke krasj doningen:D Hehe, neida. Prøve og holde meg på veien nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
olehenri 10 Report post Posted February 16, 2007 Tøfft med slikt, når man får kobla opp ps2 hvertfall! hadde indash i 3r gti`n min og, gikk lei av det etterhvert:P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 19, 2007 Kom hjem fra langtur igår, ble 120mil gitt, og bilen gikk fint hele veien:) Sitter som støpt i de stolene:D Ikveld har jeg satt på K&N filteret igjen, og montert effektanlegg:D (iallefall 25hk mer nå ass) (kødd) Ble GROM lyd da iallefall:) På fredag skal onkel bytte hjulager og bremser, også må jeg fjerne lakken på baklyktene igjen, så er den EU-godkjent:) Da blir det å: -Senke mer:D -Sette i sota rutene foran -Streamer foran -Panserforlenger -Kanskje xenon i Nærlysa, hvem vet..:) Også har jeg kjøpt ny forsterker jeg skal teste i bilen nå:) Noen bilder. Oppå haukelifjell "Linselus":D Quote Share this post Link to post Share on other sites
EspenS 10 Report post Posted February 19, 2007 Det gikk bra ja, ikke dumt det :) Ser du tok med deg lillebror på turen å :p Forresten, du sier effektanlegg, hva legger du i det? Tatt av DTM pottene? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 19, 2007 Det gikk bra ja, ikke dumt det :) Ser du tok med deg lillebror på turen å :p Forresten, du sier effektanlegg, hva legger du i det? Tatt av DTM pottene? Hehe Bytta ut lydemperen med strakt rør isteden, over bakakslinga der. DTM potta er der ennå, men "lillebror" klarte og miste den i bakken og bøye ene utblåset. Så må kjøpe ny potte igjen.. :iconsm Kanskje jeg går for 2.doble rette denne gangen, får se.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oslo-gutt 10 Report post Posted February 21, 2007 tøff bil a burny :P vi tar en drag race :P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burny 10 Report post Posted February 21, 2007 tøff bil a burny :P vi tar en drag race :P Thanks:) Får gjøre det, hihi Quote Share this post Link to post Share on other sites